Witam , Po złożeniu silnika (023 dezamet) nie ma biegów... Slychac ze chce zaskoczyć ale nie może...Silnik pali na dotyk .. ale nie chce jechać , czy znowu trzeba rozpoławiać silnik ? Czego to może być wina ? Wydaje się być wszystko w porządku ze skrzynią itp.. Zgrzytów żadnych nie ma . Proszę o pomoc.
Wyreguluj biegi nakrętką na wodziku
(25-04-2017 22:43:57)krystian276 napisał(a): [ -> ]Wyreguluj biegi nakrętką na wodziku
W jaki sposób to zrobić? Odkręcac i zakrecac? Jak wkrecam na maxa to nie chce wejść w ten bolczyk ta wajcha od tego automatu całego. Dopiero jak odkrece to wchodzi... Mógłbyś mi to jakoś wytłumaczyć? Jak to zrobić?
A w środku wszystko dobrze złożone ??
najpierw sprawdź czy w ogóle są
(zdejmując automat i przesuwając wodzik-który powiniel lużno chodzić) potem regulacje
(26-04-2017 16:55:37)Romecik1234 napisał(a): [ -> ]A w środku wszystko dobrze złożone ??
Wydaje się wszystko wporzadku... A może ktoś ma dokladne, zdjęcia jak to wszystko w środku powinno wyglądać?
(26-04-2017 17:21:08)rafi555 napisał(a): [ -> ]najpierw sprawdź czy w ogóle są (zdejmując automat i przesuwając wodzik-który powiniel lużno chodzić) potem regulacje
Wodzik moge normalnie poruszać na boki jest bardzo luźno,,, on tak powinien chodzić?
Tak on powinien leciutko chodzić "na boki". A spróbuj wrzucić jedynkę i ruszyć magnetem( koło magnetyczne) i zobacz czy koło się rusza...
(26-04-2017 18:11:53)Romecik1234 napisał(a): [ -> ]Tak on powinien leciutko chodzić "na boki". A spróbuj wrzucić jedynkę i ruszyć magnetem( koło magnetyczne) i zobacz czy koło się rusza...
Nie, już próbowałem i nic... Tak samo jakbym chcial na pych odpalic i też nic.. Po prostu nie chce się zazębić.. Silnik już rozpolowiony... Ma ktoś zdjęcia jak to powinno wyglądać? A jeszcze jedna rzecz taka że jest bardzo Ciężko skręcić kartery.. Musialem używać sciskow stolarskich żeby docisnac...
(26-04-2017 18:21:42)Nataniel napisał(a): [ -> ][...] A jeszcze jedna rzecz taka że jest bardzo Ciężko skręcić kartery.. Musialem używać sciskow stolarskich żeby docisnac...
Jaką metodą składałeś silnik?
Jeżeli na ciepło (czyli że podgrzewasz karter do którego chcesz wsadzić wał) to powinno wejść łatwo, bez trudu. A jak wybrałeś że na zimno no to ..
(26-04-2017 18:30:00)Romecik1234 napisał(a): [ -> ]A zrób zdjęcie i pokaż będzie szybciej
O tak powinien wyglądać silnik w środku ( zdj z neta dlatego słabe) http://www.fotosik.pl/zdjecie/1f51d2244db05ec6
Kurcze nie mam jak za bardzo bo romecik nie stoi u mnie ... Ale wydaje mi się że było tak samo jak na zdjęciu .. Bo gdy wkładałem inaczej to sie nie zazębiało i nie kręciło. Tylko w 1 sposób wszystko wchodziło i jak się kręciło jednym to i reszta się kręciła więc nie wiem.. Możliwość jest taka że gdzieś jeszcze idą podkładki dystansowe ...Jedną wsadziłem między wałek z trybem a karter i więcej chyba nie było.
(26-04-2017 18:38:20)AliveC4T napisał(a): [ -> ] (26-04-2017 18:21:42)Nataniel napisał(a): [ -> ][...] A jeszcze jedna rzecz taka że jest bardzo Ciężko skręcić kartery.. Musialem używać sciskow stolarskich żeby docisnac...
Jaką metodą składałeś silnik?
Wszystko wyczyszczone nasmarowane ... No i wkładałem karter w karter. Nie raz tak robiłem na innych motocyklach i normalnie było. A dziadek miał takiego ogara i mówi że u niego problemu nie było.
jak tak mówisz że jest dobrze wsadzone to musi być tak
A jak mówisz że silnik jest rozpołowiony to jeszcze raz go złóż (teraz za pomocą schematu)
albo jakiegoś filmiku na yt.. jak chcesz mogę Ci podać link/linki do filmików gdzie dokładnie jest on składany
mialem kiedys taki problem jak mi łańcuch spadł i zablokował na zębatce zdawczej. Odgiął się wtedy do góry wodzik który jest po karterem ten poziomy. Wystarczyło go dogiąć w dół i znowu był biegi