Chlopcy Rometowcy - Forum Romeciarzy!

Pełna wersja: Romet Chart gaśnie ...
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Witam mam problem z moim Rometem chartem. Chart dobrze odpala i jeździ ale kiedy się zagrzeje to po jakiś 500 m gaśnie wtedy trzeba chwile poczekac az ostygnie i znowu mozna kawalek przejechać. .. Dodam że cylinder jest po szlifie i portingu + nowy kompletny tlok meteor , gaźnik mam bing oryginalny. Cylinder dopiero wczoraj zalozony . Nie mam pojecia czy to wina simmeringów czy czegoś innego bo one na 100 procent przepuszczają gdyż dzisiaj dopiero jak sprawdzałem olej w skrzyni to wyleciał szary rzadki olej pachnący paliwem , olej niedawno byl wymieniony .Świeca jaką miałem założone to jakiś bosh r0 (przynajmniej tyle tam widać , nwm czy to odpowiednik iskry f100) jednak wsadzilem iskre f95. Co prawda iskre ma teraz lepszą ale zachowuje się tak samo ,świeca po wykręceniu jest mokra . Próbowałem regulować gaźnik na początku iglica była ustawiona na górnym ząbku (wtedy chart był słaby i po wrzuceniu dwójki w 2 osoby nie chciał jechać, z jedną w miarę jechał (ale na 1 zabku swieca czarna? Czyli to przez simery moze ) potem zniżyłem w końcu na 2 ząbek ale od dołu ( bo są 4 ząbki) no i chart zachowuje się jak teraz .... Może wystarczy wymienić te simmery na wale i ustawić iglice na 2drugi od góry czy to coś grubszego ? Mam ogólnie jeszcze plombe od strony sprzęgła. Proszę o pomoc z góry dziękuję[/font]
Sprawdź rezystancję cewki zasilającej moduł i cewki wyzwalającej. Uszkodzenie którejś z nich daje taki efekt Smile

Wysłane z mojego C6603 przy użyciu Tapatalka
Jak radzi kolega wyżej, uszkodzenie cewki zasilającej daje taki efekt. Zmierz przed jazdą jak wszystko jest ok i zaraz po tym jak zgaśnie i porównaj.
Mam przerwę na świecy 0.7

A jak sprawdzić tą rezystancję bo nie znam się na tym specjalnie?
Temat do zamknięcia , przyczyną był rozregulowany gaźnik , oraz wyczyszczenie całego układu paliwowego wymiana wężyka , wywalenie filterka paliwa i jedna uszczelka pod korkiem była za dużo więc jedną wyrzuciłem (powodowało to zapowietrzanie się ) .
niestety rzadziej ale chart dalej się zapowietrza .... Już nie mam na to nerwów , jadę sobie nagle odcina mu paliwo odkręcam korek wlewu i jadę dalej i tak co jakiś dłuższy czas przy większym poborze paliwa nawet kupiłem nowy kranik i nową uszczelkę pod korek od simsona Sad
trzeba rozebrać korek na części pierwsze i wyfrezować sobie kanalik odpowietrzający od spodniej strony.
Przekierowanie