Chlopcy Rometowcy - Forum Romeciarzy!

Pełna wersja: Romet Ogar 200 AM6
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Stron: 1 2 3
Taaa wiem, charta podchodzą bez żadnych przeróbek, tak? Jedynie trzeba kombinować z błotnikiem
Ja bym na twoim miejscu dał z Simsona, trzeba skracać główkę ramy ale ramę i tak przerabiasz przecież.
Oryginalny przód jest bardzo słaby, ja prostowałem go w rękach... konkretnie sztycę.
A przednie koło z tarczą i zaciskiem od Ogara 900 ok
Powiem wam że zawieszenie z rometa i tak jest pancerne w porównaniu do przodu z jawki Tongue. Na w pełni złożonym motorowerze można normalnie wziąć koło i wyginać rękami na boki względem kierownicy :F
(20-04-2017 11:06:51)ananas napisał(a): [ -> ][...] Na w pełni złożonym motorowerze można normalnie wziąć koło i wyginać rękami na boki względem kierownicy :F

Bo nie umiesz dokręcić porządnie Tongue

W teście wytrzymałości i precyzji w płaszczyźnie góra-dół jawka i tak wypadnie lepiej.
(20-04-2017 23:01:30)AliveC4T napisał(a): [ -> ]
(20-04-2017 11:06:51)ananas napisał(a): [ -> ][...] Na w pełni złożonym motorowerze można normalnie wziąć koło i wyginać rękami na boki względem kierownicy :F

Bo nie umiesz dokręcić porządnie Tongue

W teście wytrzymałości i precyzji w płaszczyźnie góra-dół jawka i tak wypadnie lepiej.

Mimo to moim zdaniem sposób mocowania kierownicy jak w rowerze w Jawkach to średni pomysł :F ale materiały są lepsze, ramy od Jaw 50 są twarde, nie to co rometowskie.
Bardziej nam chodzi o to że lagi do dolnej półki mocowane są obejmami które czasem źle trzymają. Do mocowania kierownicy nie można mieć zastrzeżeń.
Jeśli chess swapować jakikolwiek silnik wybierz talk ktory wymaga jak najmniejsza ingerecję w ramę. Nie baw się w cięcie ramy no tylko w ten sposób osłabisz konstrukcję. Dlatego dobrze jest dopasować silnik w przypadku ogara 200 by cylinder szedł poziomo

Wysłane z mojego SM-G935F przy użyciu Tapatalka
Stron: 1 2 3
Przekierowanie