19-04-2017, 23:57:13
20-04-2017, 00:23:27
Ja bym na twoim miejscu dał z Simsona, trzeba skracać główkę ramy ale ramę i tak przerabiasz przecież.
Oryginalny przód jest bardzo słaby, ja prostowałem go w rękach... konkretnie sztycę.
Oryginalny przód jest bardzo słaby, ja prostowałem go w rękach... konkretnie sztycę.
20-04-2017, 00:26:36
A przednie koło z tarczą i zaciskiem od Ogara 900
20-04-2017, 11:06:51
Powiem wam że zawieszenie z rometa i tak jest pancerne w porównaniu do przodu z jawki . Na w pełni złożonym motorowerze można normalnie wziąć koło i wyginać rękami na boki względem kierownicy
20-04-2017, 23:01:30
(20-04-2017 11:06:51)ananas napisał(a): [ -> ][...] Na w pełni złożonym motorowerze można normalnie wziąć koło i wyginać rękami na boki względem kierownicy
Bo nie umiesz dokręcić porządnie
W teście wytrzymałości i precyzji w płaszczyźnie góra-dół jawka i tak wypadnie lepiej.
20-04-2017, 23:03:14
(20-04-2017 23:01:30)AliveC4T napisał(a): [ -> ](20-04-2017 11:06:51)ananas napisał(a): [ -> ][...] Na w pełni złożonym motorowerze można normalnie wziąć koło i wyginać rękami na boki względem kierownicy
Bo nie umiesz dokręcić porządnie
W teście wytrzymałości i precyzji w płaszczyźnie góra-dół jawka i tak wypadnie lepiej.
Mimo to moim zdaniem sposób mocowania kierownicy jak w rowerze w Jawkach to średni pomysł ale materiały są lepsze, ramy od Jaw 50 są twarde, nie to co rometowskie.
21-04-2017, 00:53:06
Bardziej nam chodzi o to że lagi do dolnej półki mocowane są obejmami które czasem źle trzymają. Do mocowania kierownicy nie można mieć zastrzeżeń.
01-05-2017, 11:24:55
Jeśli chess swapować jakikolwiek silnik wybierz talk ktory wymaga jak najmniejsza ingerecję w ramę. Nie baw się w cięcie ramy no tylko w ten sposób osłabisz konstrukcję. Dlatego dobrze jest dopasować silnik w przypadku ogara 200 by cylinder szedł poziomo
Wysłane z mojego SM-G935F przy użyciu Tapatalka
Wysłane z mojego SM-G935F przy użyciu Tapatalka