SkYTeam ST/XT 125
Cześć, chciałbym przedstawić wam, użytkownikom chlopcyrometowcy.pl mojego Loncina
Jest to SkYTeam ST bądź XT 125 (tak to jest z chinolami, że nie wiadomo co to właściwie
). Nie jest to typowy loncin ponieważ te moto posiada koła 19/16. Moto zostało kupione 15.02.2017. Oryginalnie silnik miał cylek 125cm3, ale został zmieniony na 150cm3 przez wcześniejszego właściciela. Moto jak na razie nie ma żadnej awarii. Sądzę, że na pierwszego crossa-zabawkę jest idealny.
Pozdrówki!
Zdjęcia:
Jako, iż moja aktualna świeca najprawdopodobniej pada, chciałem kupić jakąś dobra,co wystarczy mi na dłuższy czas.Jaką polecacie markę i model oraz uzasadnienie i dlaczego padł na nią wybór.
Jesli o swiece chodzi to ja preferuje NGK. Na swiecach Boscha sie troche zawiodlem, robilem na nich po okolo 200km i nadawaly sie do wyrzucenia z racji tego ze dostawaly przebicia. Moze trafilem na kiepska partie, ale tego nie wiem. Natomiast po zalozeniu NGK latam juz 2 sezony i spokoj. Totalnie odradzam najtanszych swiec, lepiej dolozyc te 5 czy 10 zl i miec spokoj. Przede wszystkim poszukaj jaka jest dedykowana do tego silnika a potem mozesz szukac jej odpowiednika z innych firm.
Czyli musisz szukac swiec "samochodowych", lub konkretnie pod to moto. Nie radzilbym wsadzac swiec z krotkim gwintem skoro powinna byc z dlugim. A jeszcze pytanie, swieca jest taka zwykla gruba czy moze ta ciensza? Prawdopodobnie powinna tam siedziec cienka swieca o srednicy gwintu 10mm, przynajmniej kumpel tak u siebie orginalnie mial. Na aledrogo masz spory wybor swiec, chociaz ja wole kupowac w sklepach stacjonarnych. Przykladowa swieca :
http://allegro.pl/swieca-zaplonowa-niklo...42394.html
Skoro nie robila problemow, to znaczy ze sprawdzona. Ja bym wzial taka sama. Nie moglem sie doszukac konkretnej informacji jaka ma byc swieca, podalem przykladowa .
Jednak to nie była świeca, były to nieszczęsne zawory. Ustawiłem przerwę i moto teraz od kopa pali, crossik przez ustawienie zaworów zwiększył moc. Teraz idzie na koło
Sluchaj a mam pytanie odnosnie samego moto, jak to sie sprawdza przy jezdzie? Jakas realna predkosc i jak to sobie radzi w terenie? Przymierzam sie do takiego chinczyka 125/150/200 na poczatek i nie wiem jak to wyglada przy eksploatacji. Ze zdjec wyglada na calkiem solidna konstrukcje, jak to jest w rzeczywistosci? Nie peka nic na spawach? Wiem ze to china i cudow nie nalezy sie spodziewac no ale chcialbym wiedziec jak to sie sprawuje i czy warto cos takiego kupic?
(21-05-2017 14:10:00)darek23 napisał(a): [ -> ]Sluchaj a mam pytanie odnosnie samego moto, jak to sie sprawdza przy jezdzie? Jakas realna predkosc i jak to sobie radzi w terenie? Przymierzam sie do takiego chinczyka 125/150/200 na poczatek i nie wiem jak to wyglada przy eksploatacji. Ze zdjec wyglada na calkiem solidna konstrukcje, jak to jest w rzeczywistosci? Nie peka nic na spawach? Wiem ze to china i cudow nie nalezy sie spodziewac no ale chcialbym wiedziec jak to sie sprawuje i czy warto cos takiego kupic?
Powiem Ci, że jak na chińczyka to nawet niezły jest, mam go już 3 miesiące i oprócz zaworów nic nie robiłem. Jeździłem nim po rowach, troszeczkę skakałem i z ramą się nic nie dzieje (jak na razie
). Cross jedzie 60 km/h, ale cross ma być mocny i on jest. Na pierwszego crossa możesz go kupić, ale w sensownych pieniądzach (Ja swojego kupiłem za 1300zł).
Masz filmik w którym znajduje sie mój cross:
https://www.youtube.com/watch?v=ggoqN4gSCFo
Dzieki za odpowiedz. Pytam bo jakis znajomy znajomego ma, chce za to nieduze pieniadze, tylko nie ma iskry co bym sobie jakos ogarnal. A nie chce sie wbic na jakas mine ze kupie, wsadze kase a to sie bedzie ledwo odpychalo. No ale skoro daje rade, to musze sie powaznie zastanowic. Wkolo mam duzo pol i lasow, byloby gdzie pojezdzic i checi na takie cos sa coraz wieksze. Musze jeszcze pojechac obejrzec tego crossika, wiem tylko tyle ze chinczyk na kolach 14/17 czyli nie za duzy, a co do silnika to i sam wlasciciel nie wie czy to 125 czy 150. W kazdym razie dzieki za odpowiedz, bede mial jakis punkt odniesienia. Pozdrawiam.