Chlopcy Rometowcy - Forum Romeciarzy!

Pełna wersja: Motorynka nie odpala...
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Stron: 1 2
Wiem, że pewnie takich tematów było już milion.. ale szukam i szukam i nic nie mogę znaleźć dlatego po 3 dniach szperania zgłaszam się tutaj ...

Zacznę od tego że po latach zacząłem naprawiać swoją motorynke dla fanu, i po tych ..10 latach stania pod garażem, zauważyłem że kopniak nie kręci wałem.. więc rozebrałem cały silnik - sprzęgło, choinki itd.. okazało się że padła taka sprężynka na kopniakiu właśnie i nie zazebial.. złożyłem wszystko do kupy, wg filmów jak skladac itd , wszystko ładnie pasowało, nic mi nie zostało ..? no i po wszystkim próby odpalania .. wszystko ładnie kręciło , ale niestety motorek nie odpala .. więc zacząłem szukać przyczyny, wymieniłem :

-Kondensator
-Swiece,
-Platynki
-Kranik ( bak czysty od rdzy)
- wymieniłem wszystko w gaźniku ( łącznie z przeczyszczeniem dysz)

Zapłon ustawiłem naprawdę z 5 razy i wszystko potem 2 razy sprawdzałem .. wyprzedzenie 3,5 mm, przerwa na platynkach 3 mam na świecy 3 mam .. gaźnik daje paliwo .. no naprawdę wydaje mi się że zrobiłem wszystko co się dało Wink iskra jest piękna niebiesciutka.. no i nadal nic .. na pych też nie pali ..

Polewalem benzynę bezpośrednio przez strzykawke na tłok.. i można powiedzieć że jest wybuch.. czuć że coś się spaliło w cylindrze.. ale nie odpala tylko jakby zakręca.. i tyle ..

Czy macie pomysł co to może być ? Czy ewentualnie może być cos nie tak z cylindrem ? Bądź któraś z uszczelek ? Simmeringow raczej nie rozwaliło przy naprawie pierwszej .. czy da się jeszcze coś zrobić bez rozbierania silnika ? co to może być ? pozdrawiam i dziękuję z odp
Iskra powinna być fioletowa , jak jest niebieska obstawiam cewkę zapłonową(iskrową) wymienić
(05-04-2017 23:21:07)Simpepsi97 napisał(a): [ -> ]Iskra powinna być fioletowa , jak jest niebieska obstawiam cewkę zapłonową(iskrową) wymienić


No wiesz co, ciężko mi określić czy to niebieska czy filoetowa Wink ale dobrze się składa, bo akurat dzisiaj kupiłem kolejna rzecz -
Mianowicie cewkę zapłonowa właśnie , więc jutro stestuje ten pomysł, a jeśli to nie to to ewentualnie co pozostaje ?
Moze być jeszcze przewód WN lub fajka , niczego więcej nie ma wiec musi odpalić
(05-04-2017 23:59:50)Simpepsi97 napisał(a): [ -> ]Moze być jeszcze przewód WN lub fajka , niczego więcej nie ma wiec musi odpalić

No nie dodalem, ale przewód z fajka też wymieniony .. spróbuję z ta cewka ?

A coś czytałem z lewym powietrzem ? Że może się dostawać przez simmeringi, może to być coś z tym ?
Może łapać lewe powietrze , ale raczej by odpalił . Skoro silnik był rozkładany to simeringi powinny być nowe
może platynki źle ustawione? albo klin się skrzywił bądź ściął?
(06-04-2017 17:03:59)rafi555 napisał(a): [ -> ]może platynki źle ustawione? albo klin się skrzywił bądź ściął?

Klin zmieniałem , platynki ustawiane z 5 razy Smile więc napewno są dobrze ustawione na szczelinomierz Smile ,,
I jak , cewkę zmieniłeś ?
a bez tłumika sprawdzałeś?
(06-04-2017 21:33:25)rafi555 napisał(a): [ -> ]a bez tłumika sprawdzałeś?

Tak... 2T bez tłumika, gdzie gdyby odpalił gorące pierścienie spotykają zimne powietrze, gratuluje pomysłowości.

A co do tematu, stawiałbym na gaźnik, przeczyść go sobie na spokojnie, i próbuj, miałem tak nie raz i zawsze wspomagałem silnik zmywaczem do hamulców Smile
(06-04-2017 21:58:40)Mefju089 napisał(a): [ -> ]
(06-04-2017 21:33:25)rafi555 napisał(a): [ -> ]a bez tłumika sprawdzałeś?

Tak... 2T bez tłumika, gdzie gdyby odpalił gorące pierścienie spotykają zimne powietrze, gratuluje pomysłowości.

A co do tematu, stawiałbym na gaźnik, przeczyść go sobie na spokojnie, i próbuj, miałem tak nie raz i zawsze wspomagałem silnik zmywaczem do hamulców Smile

rozumiem pół godziny ale nie 2 minuty, po za tym nie mieszkamy na Syberii że taka różnica temperaturSmile
(06-04-2017 22:07:39)rafi555 napisał(a): [ -> ]
(06-04-2017 21:58:40)Mefju089 napisał(a): [ -> ]
(06-04-2017 21:33:25)rafi555 napisał(a): [ -> ]a bez tłumika sprawdzałeś?

Tak... 2T bez tłumika, gdzie gdyby odpalił gorące pierścienie spotykają zimne powietrze, gratuluje pomysłowości.

A co do tematu, stawiałbym na gaźnik, przeczyść go sobie na spokojnie, i próbuj, miałem tak nie raz i zawsze wspomagałem silnik zmywaczem do hamulców Smile

rozumiem pół godziny ale nie 2 minuty, po za tym nie mieszkamy na Syberii że taka różnica temperaturSmile

Jak chcesz sobie jeździć, to jeździj. Facepalm3 Ale nie polecaj tego innym, nie mam słów.... Facepalm2
(06-04-2017 22:07:39)rafi555 napisał(a): [ -> ]a bez tłumika sprawdzałeś?

czy tu piszę przejedź się?
(06-04-2017 22:20:13)rafi555 napisał(a): [ -> ]
(06-04-2017 22:07:39)rafi555 napisał(a): [ -> ]a bez tłumika sprawdzałeś?

czy tu piszę przejedź się?

Czy zimne powietrze wtedy styka się tylko podczas jazdy? Facepalm2 Nie będę się z tobą kłucił, bo to niema sensu [...] jak ty i tak wiesz swoje. Koniec spamu z mojej strony.
Stron: 1 2
Przekierowanie