Chlopcy Rometowcy - Forum Romeciarzy!

Pełna wersja: [Komar] Ciągły problem z silnikiem
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Stron: 1 2
Ten problem mam już od dłuższego czasu a mianowicie jak odkręcam kranik i zalewam gaźnik to te paliwo w ogóle nie dostaje się do cylindra, dopiero po jakimś czasie dojdzie i odpali tylko na 2sekundy a jak go odpalę to muszę go ostro przegazować i dopiero zacznie normalnie chodzić silnik i normalnie można nim jeździć a jak go wyłącze na 10 min za chwilę znów nie odpali tylko na pycha a paliwo dostaje iskra jest bardzo dobra zapłon tak samo, kumpel gadał że mam przebicie gdzieś na instalacji elektrycznej i ma zwarcie i nie chce zapalić ale nie wiem czy to prawda. DORADŹCIE COŚ !
masz pewnie przebicie w fajce też tak miałem
być może ale w tedy ma iskrę czy nie ?
wymień kondensator i zobacz czy pójdzie
właśnie chodzi o to że iskra jest bardzo dobra a paliwo dochodzi do gaźnika a silnik nie chce palić dopiero muszę go ze 4 razy zatopić pływak i około 1 minutę poczeka i w tedy odpali i od razu go na gazie tzrymać ok 1 minutę i jak się zagrzeje to chodzi a jak zgaśnie to tylko na pycha choć i tak nie zawsze zapali.
a gaźnik czysty ? bo syfu pewnie i ciężko dochodzi paliwo
gaźnik dziś czyściłem denaturatem i cały czysty jest,
a obroty w gaźniku ustawione ?
chodzi idealnie jak go odpalę bo on nie chce zapalić
od zimnego nie chce zapalić ( trudniej zapalić ) czy od ciepłego ?
mi się wydaje że to simering ;D ja bym na twiom miejscu zmienił swiece do pewnosci i kondesator Wink
no dobra tylko że jak już odpali to świetnie jeździ i odpala od pierwszego kopa a silnik powinien po zalaniu gaźnika odpalić za 1-3 kopem a nie za 20 albo tylko na pycha.
Weź nową rureczkę zrób dziurke tuż koło łączenia kranika z rurką, odwróć rurkę tak aby ta dziurka była u góry, dziurka nie może być za mało i za duża, i to powinno pomóc, i proszę mi nie mówić ze wyjecie korka daje ten sam efekt bo to nawet nie dorównuje w połowie mojemu sposobowi.
To powinno pomóc, jak to zrobisz napisz czy dało to jakiś rezultat.
aha chodzi ci o to żeby powietrze zassało paliwo ?
Dodam jeszcze że przed wymianą dyszy w gaźniku na mniejsz i wkrętów regulacji gaźnika to się stao a gaznik to gm13f.
Ja mylsle ze nie chagnie silnik paliwa z powietrzem ale dlaczego ?
a czy wymiana gaznika by co dala ?
Stron: 1 2
Przekierowanie