Jutro zajmę się weryfikacją sprzęgła jak wrócę z pracy
Dzięki szatek za pomoc lecz jeszcze 1 istotne pytanie
Tłumik koloru czarnego czy chrom dla 50-t-1 z 79'roku ?
W tym konkretnym 50-T-1 jeszcze chrom. W innym, z tego samego roku, mógłby być już czarny.
Wspornik też chromowany
Jakie różnice pomiędzy tym i "tym innym" ?
Poprostu chciałbym nabyć troche wiedzy na temat 50-t-1 jakbyś mógł rozwinąć wypowiedz
Jeśli miałby lakierowane wsporniki przedniego błotnika, to tłumik i jego wspornik też powinny takie być. Tak wynika z moich obserwacji
Praktycznie prawie każdy rocznik modelu 50-T-1 jest na swój sposób wyjątkowy. Mój np z 1980 roku ma brązowe siedzenie, czarny tłumik, klakson jest w innym miejscu, prostokątny wąski schowek
Wysłane z mojego SM-G935F przy użyciu Tapatalka
Mój T1 z 80 w oryginale miał czarny tłumik, a co do reszty elementów ciężko mi się wypowiedzieć, bo musiałem kompletować
Sprzęgło zbadane i jest 2-tarczowe
Teraz pytanie - mogę zakupić współczesne tarcze czy włożyć teflonowe ( komarowskie ) ? ( różnica grubości)
Tryb 1'szego biegu który mi sie zerwał ma być w tym miejscu prawda ?
Kartery przygotowane do składania
Dziś zamawiam części więc w przyszłym tyg. będzie co robić
Kolejny 50-T-1 na forum
Piękny stan! Gratulacje zakupu
Help
Gdzie ma przyjść ta tuleja i ten seger ( wypadło podczas czyszczenia i nie mam pomysłu gdzie to było a skrzynie wyjąłem przed czyszczeniem )
Tuleja FI 10 wewnetrzne oraz fi 19 zewnętrzne
Moim zdaniem ładny, a nawet bardzo ładny T1. Powodzenia w dalszych pracach
(11-03-2017 22:15:00)rafi555 napisał(a): [ -> ]wypoleruj komorę korbową
Może nie polerka na lustro ale wyczyszczę nieco bardziej
Postaram się !
@Edit
Sprawa wyjaśniona
Segera brakowało tutaj
a tulejka trzymała się w simmerze pomiędzy trybem 1'szego biegu a zębatką zdawczą i wypadła
kurcze no fajny romecik, szkoda że tyle w nim roboty. A tak wgl to ja pamietam że 50 T-1 miały taką blaszke z klaksonem bodajże pod lampa między widelcami i takie cos jeszcze na ramie taki wspornik czy cos wtym stylu, nie wiem dokładnie jak to sie nazywa bo tylko raz widziałem 50 T-1 na żywe oczy od Odrestauratora, a ten oryginalny tłumik to on mi sie wydaje że albo jest taki jak są w jawkach 50 albo jest tak strasznie podobny, bo jest fest podobny.
(11-03-2017 22:31:38)XeardonLordeX napisał(a): [ -> ]kurcze no fajny romecik, szkoda że tyle w nim roboty. A tak wgl to ja pamietam że 50 T-1 miały taką blaszke z klaksonem bodajże pod lampa między widelcami i takie cos jeszcze na ramie taki wspornik czy cos wtym stylu, nie wiem dokładnie jak to sie nazywa bo tylko raz widziałem 50 T-1 na żywe oczy od Odrestauratora, a ten oryginalny tłumik to on mi sie wydaje że albo jest taki jak są w jawkach 50 albo jest tak strasznie podobny, bo jest fest podobny.
Ta blaszka była w starszej wersji,
Szatek min. ma takiego. Ja miałem ten nowszy.
Ja mam klakson bez blaszki przykręcony do schowków od str filtra powietrza
No roboty troche jest , nie liczyłem się z tym ,że silnik aż tak rozsypany . Nadgonię nadgodzinami w pracy aby zarobić na tę rejestrację
Najpierw uruchomię 50-t-1 a później na szybkości komara ( będzie brakować tylko silnika bo teraz zamawiam wszystkie części które mi są potrzebne do obu motorkow) i lecę rejestrować tak aby mieć rejestracje kolejno tzn np SGL YR01 i SGL YR02 .