25-02-2017, 20:16:09
Witam.
Zacznijmy może od rometa ! Proszę o identyfikację który to model rometa ( mam wątpliwośći romet ogar 205 czy romet 50-T1 ) . Podam tutaj informacje które mogę pomóc
-filtr powietrza wraz z "skrzynką"
-skrzynia 3 biegowa
-kluczyk w lampie
-niklowane/chromowane wsporniki błotnika przedniego
-niklowana kedra baku
-silnik 019
Teraz przejdźmy do ramy z komara . Założenie jest takie aby z tej ramy powstał motorower z takimi samymi podzespołami jak opuszczał fabrykę . Na sam widok ramy jaki może to być model ? Dokupiłem również silnik lecz prosiłbym o identyfikację tech. czy mógłby on siedzieć w tej ramie tak aby wszystko było jak w orginale ?
Ktoś może zidentyfikować silnik jaki to dokładnie jest i w jakich modelach był montowany ?
Ktoś przy nim grzebał na 100% bo dekiel od str iskrownika był z jakiegoś rometa i pytanie czy tam jest coś co w tym modelu silnika być nie powinno ( cylinder/gaźnik)
Dziękuję i pozdrawiam
Zacznijmy może od rometa ! Proszę o identyfikację który to model rometa ( mam wątpliwośći romet ogar 205 czy romet 50-T1 ) . Podam tutaj informacje które mogę pomóc
-filtr powietrza wraz z "skrzynką"
-skrzynia 3 biegowa
-kluczyk w lampie
-niklowane/chromowane wsporniki błotnika przedniego
-niklowana kedra baku
-silnik 019
Teraz przejdźmy do ramy z komara . Założenie jest takie aby z tej ramy powstał motorower z takimi samymi podzespołami jak opuszczał fabrykę . Na sam widok ramy jaki może to być model ? Dokupiłem również silnik lecz prosiłbym o identyfikację tech. czy mógłby on siedzieć w tej ramie tak aby wszystko było jak w orginale ?
Ktoś może zidentyfikować silnik jaki to dokładnie jest i w jakich modelach był montowany ?
Ktoś przy nim grzebał na 100% bo dekiel od str iskrownika był z jakiegoś rometa i pytanie czy tam jest coś co w tym modelu silnika być nie powinno ( cylinder/gaźnik)
Dziękuję i pozdrawiam