Witam !
Mam problem z ogarkiem. Niby chodzi dobrze ale rozpędza się do 30km/h. I nic więcej z niego nie wycisnę nw. Co jest pomóżcie proszę
Nie mówię żeby pop#$!$#lał ale żeby te 40 chociaż cisnął
Bardzo pilne co to może być
Po promo jeden słaba komprecha
pierscienie wymień po primo dwa uszczelki i uszczelniacze mogą już być do wymiany
po primo trzecie sprawdz siwece czy ona nie przymula
po primo cztery dobrze masz gaznik wyregulowany ?
Ja tak mam w kadecie jak zatkam rurkę od powietrza , tak więc morze za mało powietrza ma ??
Wyczyść porządnie gaźnik i będzie git
gaznik też moze być winny jak najbardziej
wyczysc go a jak mówisz ze swieca stara to najlepiej zmień na odpowiednią czyli wartosc cieplna
Ja tu widzę także potrzebę pożądnego wyczyszczenia wydechu, jak jest trochę zatkany to czymś przetkaj i do tego zalej na dwie godziny kretem czy czymś do rur. Mi to dużo na mocy dało, bo miałem go pożądnie zasyfionego. Taka banalna sprawa, a powinno się ogarowi polepszyć. Napisz czy coś czysczenie wydechu dało, jeżeli się tego będziesz podejmował.
jak by miał wydech przypkany to wiesz dusiło by go bardzo a Michał napisał ze chodzi dobrze ! ale lepiej wyczysc nie zaszkodzi !
Tak jak mówi Wojtek to może być też wina zatkanego wydechu
Może być lekko zapłon przestawiony i chodzi dobrze, ale brakuje mocy...
wydech możesz benzyną wyczyścić , wlać trochę i podpalić
Proponuje wyczyścić i wyregulować gaźnik. Miałem to samo, zrobiłem i idzie o wiele lepiej.
Daj nową świecę ja mam iskrę F80 (tak jak zaleca książka) wyczyść i porządnie wyreguluj gaźnik ( śrubka od mieszanki: wykręcasz na 2.5 obrotu a śrubka od wolnych obrotów ustawiasz pod siebie. Będziesz widział jak Ci pracuje silnik)
A mocno Ci kopci? Może simer poszedł od strony sprzęgła i bierze olej.
Z tego co napisałeś to świeca jest okopcała to znaczy że może brać olej.
Uszczelki można też wymienić. A komprecha jest dobra czy taka sobie ?
Przeczyszczenie kolanka i tłumika pomoże tak jak mówią koledzy wyżej.
Jeżeli to wina przytkanego wydechu to zobaczymy odkręć kolanko zobacz jak chodzi i jaki V-max
Zobacz czy nie masz zatkanego tłumika. Jeżeli go przeczyścisz i nadal będzie słaby twój Ogar to wymień uszczelkę pod cylindrem i głowicą, ewentualnie nowy tłok i cylinder nowy załóż.