Chlopcy Rometowcy - Forum Romeciarzy!

Pełna wersja: pytanie o żywotność silnika
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Witam mam pytanie czy jak bym wstawił cylek 70 do simsona wał z wypełniaczami i sprzęgło to żywotność silnika by spadła czy by była jak w orginalnych ddr?
Jak dasz porządne części to minimalnie by spadła ale nie dużo.
do zalezy jak bedziesz jezdzil bo jak bedzie co chwile dostawac w p***e to i wszystko bokiem wypluje a jak bedzie mial dobre traktowanie to moze lekko spadnie ale nie duzo Smile
Wał z wypełniaczami mza sprzęgło s70 mza gaźnik Amal i jakiś spawak to mówcie że tak dużo nie spadnie to ok
Nie
Bo wał masz wyważony pod ten tłok jak i sprzęgło jest przystosowane pod tą moc itd ale oczywiście wszystko do granic Wink
Wał polecam z serii niebieskich
Mysle ze tuningujesz po to by bylo w co wdusic a nie do katowania. Jak dbasz tak masz. Żywotnosc spadnie napewno bo ten silnik nie jest do tego przystosowany ale duzo jeszcze zalezy od wlasciciela. Wiadomo , jak bedziesz dusil do oporu to najmocniejszy silnik zajedziesz, ale mysle ze olej w głowie masz to jak bedziesz jezdził z głowa to sie od razu nie zepsuje ale wracajac do tematu to zywotnosc spadnie.
Silnik jak najbardziej nie straci na zywotnosci sam zobacz że byly orginalne simsony s70 więc ten silnik jest do tego sprzystosowany ! Pozatym wał ma byc czerwony a nie jak kolega pisal niebieski ponieważ czerwony jest firmy MZA a ty taki chciales (niebieski nie jest zly ale nie orginalny) pozatym jak 70 to najlepiej jak bys z tlokiem mza kupil bo jest lepszy wiec kilometrów zrobisz okolo 10tyś cylek moze byc obojetnie jakiej produkcji kosz sprzeglowy tez moze byc najtanszy chyba ze chcesz ten odchudzony zloty mza i jak wiesz łozyska SKF lub DKF luz C3 i tak skompletowany silnik ma taka sama zywotnosc co normalny
Przekierowanie