Chlopcy Rometowcy - Forum Romeciarzy!

Pełna wersja: Gaźnik Jawa 50
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Stron: 1 2 3
Hej chłopacy, mam pytanie. Jakie można dać gaźniki do Jawki 50 zastępujące Jikova?? Chodzi mi o to żeby nie przerabiać króćca, i mieć gaźnik który mi tyle palić nie będzie a będzie dawać dobrego kopa na cylindrze 70/4 oraz Twin-Exhaust czyli na podwójnym wydechu
Podwójny wydech? hahaha. Jikov zapewne pali Ci tyle dlatego bo masz zużytego Smile
2 wydechy? to juz jeden nie wystarcza?
znaczy no dwa wydechy zrobie bo mi sie takie coś podoba, ale raczej narazie zostaje na jednym i tego będe sie jednak trzymać, bo nie mam ochoty na bawienie sie w przerabianie kolanka a nto trzeba zrobic idealnie zeby zawirowan spalin nie było. Mój Jikov z dyszą 68 pali jakoś tak 4L/100km maksimum jak jeżdże na pełnej manetce, na cylindrze 70/4 dostawał by za mało tego paliwa wiec musiał bym mu dac dysze 70 lub 71, ale wtedy bedzie palić 5L/100km albo i nawet 6L/100km skoro on potrafi tyle palić z dysza 70 na cylindrze o średnicy 38,25mm, bo wtedy nie zrobiłem 200km a już musiałem tankować bo rezerwa sie już kończy... chodzi mi o to chłopacy żeby on na tym cylindrze palił mniej i miał kopa takiego jakiergo powinien mieć na gaźniku Jikov lub nawet większego, coś takiego najlepiej co maksimum by palił 4,5L/100km bo inaczej to ja na tym Jikovie zbankrutuje z tą benzynką... Eh... Katastrofa...
Kto przerabiając silnik myśli o spalaniu? A po drugie, skoro ktoś będzie robił cylinder 70, to i powinien pod ten cylinder wyliczyć optymalny gaźnik. Z takim podejściem, to zrób remont, a nie bierz się za tuningi. Chyba, że to jakaś prowokacja.
Bezzapachowy sensu liczyć takie spalania i różnice....
Jakiś super tuning to nie musi być, zależy mi na przyroście Koników Mechanicznych, bo chce na szosie spokojnie jechać 80km/h, i chce go bardziej przystosować na długie trasy, więc spalanie na długich trasach ma jednak znaczenie przecież, lepsze to niż go potem pchać do stacji benzynowej albo targać ze sobą dwa kanistry benzynki

Dobra chłopaki, ale wie ktoś jaki gaźnik do niego moge dać? bo serio nie mam ochoty sie bawić w przerabianie króćca...
2 wydechy w jawce ciekawe ja bym je podgiął w górę i no no ciekawe, gaźnik od piły odpada w komarze(s38) ni nie odpalał a w motorynce(023) wkręt ten sam ale mocy nie ma
rafi555 napisał(a):2 wydechy w jawce ciekawe


:F
(13-01-2017 22:35:35)XeardonLordeX napisał(a): [ -> ]Jakiś super tuning to nie musi być, zależy mi na przyroście Koników Mechanicznych, bo chce na szosie spokojnie jechać 80km/h, i chce go bardziej przystosować na długie trasy, więc spalanie na długich trasach ma jednak znaczenie przecież, lepsze to niż go potem pchać do stacji benzynowej albo targać ze sobą dwa kanistry benzynki

Dobra chłopaki, ale wie ktoś jaki gaźnik do niego moge dać? bo serio nie mam ochoty sie bawić w przerabianie króćca...
To w 70 chcesz się bawić a w przeróbkę króćca już nie, no trochę śmieszne..
mi tam się te 2 wydechy podobają

możesz rozwiercić gaźnik gm12f na 14mm powinno to zasilić, jednak można by spróbować ruskiego k60b
(14-01-2017 13:08:13)rafi555 napisał(a): [ -> ]mi tam się te 2 wydechy podobają

możesz rozwiercić gaźnik gm12f na 14mm powinno to zasilić, jednak można by spróbować ruskiego k60b

no no, rozumiem że miałeś ten gaźnik i jeździłeś na nim:F
ale k60b ?
(14-01-2017 20:32:34)rafi555 napisał(a): [ -> ]ale k60b ?

tak. widziałeś jak kijowo działa ten gaźnik, czy powtarzasz chórem za internetowymi znawcami?
myślałem że ruskie chodzą? a te nowe nie
Stron: 1 2 3
Przekierowanie