Tyle co złożyłem silnik Xd, i poszedł klin na wale, ale mniejsza z tym, pytam się czy trzeba dać wał do regeneracji czy można nagwintować gwint od strony magneta
? Niestety poszedł gwint
.
W sensie że poszedł gwint?
Dzięki że przypomniałeś zara dopiszę
.
Skoro poszedł gwint to nie za bardzo będzie co gwintować, a i tak ciężko by to było zrobić nie uszkadzając wału.
Nowy/regeneracja ale taniej wyjdzie nowy.
Poszedł w jakim sensie? Nie można nakręcić nakrętki, czy nie można jej dociągnąć?
Zazwyczaj najpierw gwint pada w nakrętce bo wał jest twardszy
Może spróbuj najpierw nowa nakrętkę
(02-01-2017 20:01:03)M.c napisał(a): [ -> ]Zazwyczaj najpierw gwint pada w nakrętce bo wał jest twardszy
Może spróbuj najpierw nowa nakrętkę
Może masz rację, bo nawet nie pomyślałem o nakrętce, ta nakrętka co mam to taka licha xd. Jak by co weznę od Rometa MR-2375, boi tak będzie robiony tak jak będzie ciepło
.
Wiem trochę się spóźniłem
(cały miesiąc XD), ale na wale poszedł gwint
. No i co w tym przypadku ? Tata nagwintował gwint na wale (zwykłą narzynką, w odpowiednim wymiarze
, jak by co narzynka była pożyczona do wuja
), no i tera romecik śmiga jak by wypił red-bull-a
.
Zwykłą narzynką czy drobnozwojową? Na wale jest gwint drobnozwojowy.
Wiesz co
, nie znam się na tych narzynkach. Sory jeśli zrobiłem błąd
.
mi kiedyś nakrętka nie nakręcała się i pilnikiem opiłowałem dookoła ze 2mm, do dziś działa
Opiłować to można końcówkę wałka, bo zdarza się że sam gwint jest dobry, ale na początku zrobił się grzybek od bicia młotkiem lub innych garażowych sposobów. Jeśli gwint został poprawiony drobnozwojową narzynką to powinno być dobrze, ale jeśli został nacięty od nowa zwykłą to może się szybko znowu zerwać, bo zwykły nie wytrzymuje tak dużych sił jak drobnozwojowy.
(31-01-2017 23:37:08)AliveC4T napisał(a): [ -> ]Opiłować to można końcówkę wałka, bo zdarza się że sam gwint jest dobry, ale na początku zrobił się grzybek od bicia młotkiem lub innych garażowych sposobów. Jeśli gwint został poprawiony drobnozwojową narzynką to powinno być dobrze, ale jeśli został nacięty od nowa zwykłą to może się szybko znowu zerwać, bo zwykły nie wytrzymuje tak dużych sił jak drobnozwojowy.
jest dokładnie na odwrot
W gwincie drobnozwojowym na wysokość nakrętki przypada więcej zwojów niż w normalnym na takiej samej wysokości nakrętki, co za tym idzie większa powierzchnia może przenosić siłę, dlatego też można ją bardziej obciążyć. Masz w sygnaturce ładne zdanie o małpie i argumentacji, a jakoś swojej wypowiedzi nie potrafiłeś argumentować. Jest dokładnie na odwrót niż ci się wydaje. To o czym myślisz może mieć miejsce w tanich wyrobach, gdzie gwint nie trzyma norm, a sam materiał jest wątpliwej jakości, ale w książkowej definicji drobnozwojowy jest mocniejszy.
Witam, a powiedzcie mi bo koleś mi sprawdził wał i stwierdził ze jest ok. Ze nie ma luzów itd i wymieniam w takim razie tylko tłok z cylindrem , łożyska , uszczelniacze. Czy moze lepiej wymienic ten wał, nie znam sie do końca a nie chciałbym też jakiegos lipnego kupic prosze o porade dzieki