09-04-2012, 22:52:03
09-04-2012, 23:01:19
ja mam coś podobnego ustawiałem zapłon i nic regulowałem obroty w gaźniku i nic gumę na filtr założyłem i nic jutro zobaczę czy nie łapie lewego powietrza i przy okazji wyczyszczę dysze. Jak ktoś by wiedział co z moim jest to będę wdzięczny
P.S. Dodam że jechać nim idzie tylko muszę powoli dawać gazu. Jak dam od razu full gaz to muli i gaśnie.
P.S. Dodam że jechać nim idzie tylko muszę powoli dawać gazu. Jak dam od razu full gaz to muli i gaśnie.
09-04-2012, 23:50:30
Mam to samo !! dodam gazu to muli i gaśnie !
10-04-2012, 11:30:21
Qru wyczyściłeś dysze ? ja przedchwilą to zrobiłem i mniej muli
10-04-2012, 13:30:57
Ja mam 2 te same dyszę wsadzone w gaźnik czyściłem i nic
10-04-2012, 16:14:29
Za dużo paliwa dostaje.Wyreguluj gaźnik,sprawdź jeszcze czy nie łapie lewego powietrza.
Tę śrubkę bez sprężynki jak masz wykręconą bo powinna być 2obroty lub 1,5obrotu
A moze ktoś czyscił dysze drucikiem kiedyś i są rozkalibrowane.
Tę śrubkę bez sprężynki jak masz wykręconą bo powinna być 2obroty lub 1,5obrotu
A moze ktoś czyscił dysze drucikiem kiedyś i są rozkalibrowane.
10-04-2012, 16:59:42
jak masz 2 takie same dysze ?
14-04-2012, 16:50:46
Macie tu link do filmiku :
http://www.youtube.com/watch?v=7AKWH0cmL...e=youtu.be
Wiecie co może być przyczyną ? ?
Dzięki .
PS. Po kilku kopnięciach zapala i gaśnie ;c
http://www.youtube.com/watch?v=7AKWH0cmL...e=youtu.be
Wiecie co może być przyczyną ? ?
Dzięki .
PS. Po kilku kopnięciach zapala i gaśnie ;c
14-04-2012, 19:21:42
Chłopaki jest spoko tez mam 50-t-1 i podobny problem, ostatnio odkryłem że w dużej mierze była to wina nie dochodzenia paliwa do gaźnika, zarobiłem niewielką dziurkę na rurce w której płynie paliwo go gaźnika i to pomogło, ale niestety jeszcze nie jest tak jak powinno Ale zróbcie tak jak mówię, dodatkowo wkręcie pionową śrubkę do końca i wykręć o 0.5 obrotu, wtedy powinien zacząć się wkręcać.
14-04-2012, 19:26:25
Ja mam taki sam problem ale dopiero dzisiaj złożyłem silnik i cos takiego.
14-04-2012, 20:16:50
(14-04-2012 19:21:42)NajsowyCzlowiek napisał(a): [ -> ]Chłopaki jest spoko tez mam 50-t-1 i podobny problem, ostatnio odkryłem że w dużej mierze była to wina nie dochodzenia paliwa do gaźnika, zarobiłem niewielką dziurkę na rurce w której płynie paliwo go gaźnika i to pomogło, ale niestety jeszcze nie jest tak jak powinno Ale zróbcie tak jak mówię, dodatkowo wkręcie pionową śrubkę do końca i wykręć o 0.5 obrotu, wtedy powinien zacząć się wkręcać.
Zwykłą szpilką wystarczy przekłuć ? Paliwo nie będzie uciekało ?
14-04-2012, 20:20:49
u samej góry pod bakiem z góry rurki, paliwo zacznie dużo szybciej płynąć i jezeli ktoś to zrobi nie umiejętnie może uciekać i czymś większym niż szpilka powinno się to zrobić.
14-04-2012, 20:33:32
czymś większym ? tzn. ?
14-04-2012, 21:39:37
a po cp przekuwać wyjmij korek z baku i bedzie to samo też bedzie dostawał powietrze jak bedzie git jak wyjmiesz korek to masz zapchane odpowietrzenie w korku po boku
możliwe ze masz przypchany kranik lub pokrywe pływakową w gaźniku
możliwe ze nie ta przerwa na swiecy
możliwe ze masz przypchany kranik lub pokrywe pływakową w gaźniku
możliwe ze nie ta przerwa na swiecy
14-04-2012, 21:46:54
ja już rozwiązałem problem załozyłem inny gaźnik i komar pali od kopa i trzyma nawet bardzo niskie obroty