Witam nabyłem dzisiaj taką ramę .Rocznik jak dobrze odczytałem to 74.Lakier orginalny chyba .Mam potwierdzenie zgłoszenia do rejestru i umowę tylko nie te numery
.Silnk niekompletny s38 bez dekli bocznych i głowica z jakimś odpowietrznikiem-jutro rzucę zdjęcia bo bateryjki się skończyły w aparacie.
Plany co do niego to na razie skompletowanie{brak funduszy}na remont.
Jesteś pewien, że to rocznik 1974?
Oczywiście, to jest 2350, ale wygląda mi na rocznik 1972, 73, a może i 71, choć tego modelu z tego rocznika nie widziałem.
Tylny wahacz taki jak w 2330. Lampa przednia PCV, ale z dużym licznikiem, jakie oznaczenie silnika ???. Posiada podnóżki, więc nie był to silnik na pedały, ale patrząc na tuning właściciela wszystko wchodzi w rachubę
Malowanie oryginał.
Ustal dobrze rocznik - i do dzieła - przywracania do żywych
Warto
Witam ponownie kolega miał rację rocznik 72.
Podrzucam fotki silnika
Licznik na pewno starszy niż 74 w 74 były te z czerwoną wskazówką,a głowica z dekompresatorem.
Szkoda ,że to nie orginalny silnik s38ZB4-bo chyba taki powinien być.
(21-12-2016 00:46:49)joozek napisał(a): [ -> ]Jesteś pewien, że to rocznik 1974?
Oczywiście, to jest 2350, ale wygląda mi na rocznik 1972, 73, a może i 71, choć tego modelu z tego rocznika nie widziałem.
2350 powstał w 1970r i co do tego nie ma wąpliwości (widziałem 2 egzemplarze) i przy najmniej kilka z 1971r.
Ten to zdecydowanie 1972, ale silnik jest nowszy i co ciekawe posiada głowicę z automata. Jest na nim tabliczka znamionowa (po prawej stronie przy silniku)? Co tam jest napisane?
Wrzucam zdjęcie silnika .
Zakupiłem koło, stopkę centralną ,gumę i kranik -ale kranik chyba nie od niego.
A ten co przy zbiorniku to taki ma być?
To jest oryginalny kranik rometowski
, tylko że one były montowane w ogara
.
Koło które kupiłeś nie jest od tego modelu, pochodzi od 50-T-1 ew od modelu 2350-2
- inny profil i szerokość obręczy.
Kranik który masz przy zbiorniku jest jak najbardziej prawidłowy; SW-9, Komar-owski, a nie Romet-owski
Występowały własnie w tych i starszych modelach do pierwszej polowy 1973 roku.
Ten kranik co kupiłeś jest nieprawidłowy.
Aha, stopka centralna krzywa - jeśli będziesz chciał ją prostować to tylko na gorąco - palnik gazowy.
Wyrobiony też ma sworzeń do mocowania i pewnie otwory - powinny być fi 10 mm, zresztą ktoś coś już tam modzil.
(23-12-2016 22:51:01)kacperszkudlarek napisał(a): [ -> ]To jest oryginalny kranik rometowski , tylko że one były montowane w ogara .
co ty bredzisz?
były montowane w sztywniaku 232 a ten drugi to z albo ruskich boxerów albo bmw lub ifa bk 350
Umnie w ogarze (tym zielonym) był taki kranik
.
to nie oznacza ,że jest oryginalny
Oj tam, oj tam każdy może się pomylić
.