Chlopcy Rometowcy - Forum Romeciarzy!

Pełna wersja: Gaźnik k60b.
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Stron: 1 2
Witam kupiłem gaźnik k60b i mam pytanie gaźnik ma 2 śrubki podobnie jak oryginalny i 1 od cylindra od wolnych obrotów a 2 od mieszanki i teraz wkrecajac ta srubke zwiększam dopływ paliwa czy powietrza? I gaźnik ma niby jakieś ssanie i obok tych śrubek jest właśnie ta wajcha od ssania i ona cały czas jest otwarta ona ma tak być? A żeby ją przymknac to muszę ją trzymać palcem to ma tak być czy może coś źle założyłem jak linkę gazu zakładałem? Bo mam problem motor na wolnych obrotach gaśnie ale jak przytrzymam ta wajche od ssania tzn. Przymykam dopływ powietrza to nie gaśnie ale muszę ją puścić żeby motor wchodził na obroty. To możecie mi powiedzieć jak to ssanie ma być? (Mi się zdaje że otwarte) i co ta srubka wkrecajac się robi? Ale muszę przeczyscic kranik bo mało paliwa dostaje i założyć filtr powietrza, wtedy dopiero jak nadal będzie gasł to będe szukał przyczyny. Z góry dziękuję Smile
Jedna srubka jest od wolnych obrotow, a druga od doplywu powietrza. Ssanie jest na takiej zasadzie ze zamyka doplyw powietrza i ma mala szczelinke tylko. Sam kupilem ten gaznik i nie moge go wyregulowac.
bo macie chińską kopię, ona jest do bani
(12-11-2016 17:20:14)KeiSangi napisał(a): [ -> ]bo macie chińską kopię, ona jest do bani

Ale ta srubka dokrecajac zwiększa się dopływ powietrza?
(12-11-2016 17:47:26)młodychłopak napisał(a): [ -> ]
(12-11-2016 17:20:14)KeiSangi napisał(a): [ -> ]bo macie chińską kopię, ona jest do bani

Ale ta srubka dokrecajac zwiększa się dopływ powietrza?

tak. lepiej oddaj ten gaźnik póki możesz. nawet dobranie innej dyszy nie pomoże. nawet gdybys kupil oryginal to i tak gorszy od gm12f.
(12-11-2016 19:04:40)charper napisał(a): [ -> ]
(12-11-2016 17:47:26)młodychłopak napisał(a): [ -> ]
(12-11-2016 17:20:14)KeiSangi napisał(a): [ -> ]bo macie chińską kopię, ona jest do bani

Ale ta srubka dokrecajac zwiększa się dopływ powietrza?

tak. lepiej oddaj ten gaźnik póki możesz. nawet dobranie innej dyszy nie pomoże. nawet gdybys kupil oryginal to i tak gorszy od gm12f.

A miałeś go kiedyś? Gaźnik jest cieżki do wyregulowania ale jest lepszy od oryginału Wink
Jeśli kupiłeś chińczyka to pożegnaj się z działającym motorowerem, dobry chińczyk trafia się raz na miliard.
A' propos ssania w oryginale służy tylko do rozruchu, klapka odskakuje automatycznie przy podniesieniu przepustnicy(dodaniu gazu)

Regulacja to wiele godzin zabawy, na ten gaźnik nie ma reguły ile wkręcasz obrotów ile wykręcasz, miałem kilka takich gaźników i każdy inaczej trzeba było regulować. W ekstremalnych przypadkach trzeba skrócić lub rozciągnąć sprężyny na śrubkach regulacji.

Jeśli będziesz dawał filtr powietrza, absolutnie nie dawaj stożka, bo przy tej mocy po pierwsze nie działa, a po drugie łapie syf. Najlepsze rozwiązanie jest w Vierchovinie Sport w której został zastosowany filtr podobny do tego od Jawy 50/Ogara 200, w starszych był gąbkowy.
(12-11-2016 20:01:58)LiSiC napisał(a): [ -> ]Jeśli kupiłeś chińczyka to pożegnaj się z działającym motorowerem, dobry chińczyk trafia się raz na miliard.
A' propos ssania w oryginale służy tylko do rozruchu, klapka odskakuje automatycznie przy podniesieniu przepustnicy(dodaniu gazu)

Regulacja to wiele godzin zabawy, na ten gaźnik nie ma reguły ile wkręcasz obrotów ile wykręcasz, miałem kilka takich gaźników i każdy inaczej trzeba było regulować. W ekstremalnych przypadkach trzeba skrócić lub rozciągnąć sprężyny na śrubkach regulacji.

Jeśli będziesz dawał filtr powietrza, absolutnie nie dawaj stożka, bo przy tej mocy po pierwsze nie działa, a po drugie łapie syf. Najlepsze rozwiązanie jest w Vierchovinie Sport w której został zastosowany filtr podobny do tego od Jawy 50/Ogara 200, w starszych był gąbkowy.

Jeśli miałeś kilka tego typu gaźnikow to srubka od regulacji mieszanki wkrecajac zwiększa się dopływ powietrza a dokrecajac zmniejsza co za tym idzie więcej paliwa czy jak?
Dokręcasz to powinien dostawać więcej powietrza i mniej paliwa. Ja kręciłem przy tym dość długo bo najczęściej świecę po prostu zalewało albo łapała nagar.
(12-11-2016 21:28:39)LiSiC napisał(a): [ -> ]Dokręcasz to powinien dostawać więcej powietrza i mniej paliwa. Ja kręciłem przy tym dość długo bo najczęściej świecę po prostu zalewało albo łapała nagar.

Kurde bo już sam nie wiem 1 srubka od obrotów 2 srubka od czego? Więcej/mniej powietrza? To paliwo czym się reguluje, czytałem że jakaś blaszke się odgina mógłbys mi to wyjaśnić? Smile
Blaszkę od zatapiania pływaka. I tak tego nie wyregulujesz, było się mnie wcześniej słuchać a teraz wyrzuciłeś ~60zł w błoto.
(12-11-2016 21:44:06)Odrestaurator napisał(a): [ -> ]Blaszkę od zatapiania pływaka. I tak tego nie wyregulujesz, było się mnie wcześniej słuchać a teraz wyrzuciłeś ~60zł w błoto.

Ale ta blaszka jest na dole gaźnika i żeby było więcej paliwa to muszę ją odgiac do dołu tak jakby gaźnik był w pozycji jak jest dokrecony do cylindra? Czy jak? A tak wogole dzięki za pomoc Smile
Blaszka jest podobnie jak w gaźniku (J)Ikov z silnika JAWA-223, zależy w którą stronę ją wygniesz to ma więcej albo mniej paliwa w komorze pływakowej. W К60В był z tym problem bo komora pływaka jest na dole i nie zmierzysz sobie ilości paliwa w komorze.
Mam ten gaźnik.
Złamał się. Normalnie metal się złamał.
Szajs jakich mało, już lepiej tą kasę przetrwonić na cokolwiek niż na to ścierwo
(12-11-2016 21:51:03)LiSiC napisał(a): [ -> ]Blaszka jest podobnie jak w gaźniku (J)Ikov z silnika JAWA-223, zależy w którą stronę ją wygniesz to ma więcej albo mniej paliwa w komorze pływakowej. W К60В był z tym problem bo komora pływaka jest na dole i nie zmierzysz sobie ilości paliwa w komorze.

Ale to chodzi o tą blaszke co jest do pływaka przymocowana tzn. cały pływak wygiac?
Stron: 1 2
Przekierowanie