Chlopcy Rometowcy - Forum Romeciarzy!

Pełna wersja: Gaźnik k60b.
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Stron: 1 2
(13-11-2016 00:12:38)KeiSangi napisał(a): [ -> ]Mam ten gaźnik.
Złamał się. Normalnie metal się złamał.
Szajs jakich mało, już lepiej tą kasę przetrwonić na cokolwiek niż na to ścierwo

Czyli nie jestem sam xd Mój chiński odpowiednik też się połamał, poszła przepustnica i klapka ssania xd

(13-11-2016 09:35:14)młodychłopak napisał(a): [ -> ]Ale to chodzi o tą blaszke co jest do pływaka przymocowana tzn. cały pływak wygiac?
Tak to, ja wymieniałem dwa razy pływak bo i te blaszki niestety się łamią.
(12-11-2016 19:04:40)charper napisał(a): [ -> ]tak. lepiej oddaj ten gaźnik póki możesz. nawet dobranie innej dyszy nie pomoże. nawet gdybys kupil oryginal to i tak gorszy od gm12f.

Nie zgodzę się z tym w żadnym stopniu, mam oryginalny k60b i przebija gm12 w każdym stopniu.
bo oryginalny
Chłopaki bo ja mam taki problem że motor na małych obrotach po chwili gaśnie, po prostu ma za dużo powietrza bo jak właczę ssanie to pracuje normalnie ale na dużych obrotach dobrze się wkreca. I chce trochę zwiekszyć dawkę paliwa. Doszłem do pływaka i teraz pływak ma taką blaszkę małą która jak pływak jest w górze (w pozycji jak jest przykręcony do cylka) naciska na taką igiełkę co wystaję jakby z takiego tłoczka. I teraz żeby było więcej paliwa to pływak ma maksymalnie naciskać na tą igiełkę czy jak najmniej ją naciskać? Robił ktoś coś takiego? Proszę o pomoc. I nie piszcie że niewyreguluje, bo jak już kupiłem to spróbuje wyregulować a jak nie to dam oryginalny gaźnik, ale na k60b lepszę osiągi Big Grin
Stron: 1 2
Przekierowanie