Łooooo....już tu dawno nikt nie zaglądał. A więc, dziś umyłem kartery ,były baaaaaaardzo brudne, ale się udało, gniazda nie są aż mocno (chyba) wyrobione, wał podstawowy luz, może delikatny (nie wymagam od tego silnika żeby był igiełką, przecież on ma ok.30 lat), ogólnie silnik w stanie dobry
. Małymi kroczkami do przodu
.
oj jak robisz to na "igiełkę" wszystko porządnie, bo potem będziesz żałował, że się popsuł
(14-04-2017 18:11:43)rafi555 napisał(a): [ -> ]oj jak robisz to na "igiełkę" wszystko porządnie, bo potem będziesz żałował, że się popsuł
Nie zrozumiałeś mnie
Rafale , Chodzi mi że ten silnik to nie "igła" przecież ma ok.30 lat, a Będę go chciał zrobić jak najlepiej
.
Ostatnio wpadł do garażu Silnik 023 za całe 80zł
(z przesyłką pobraniową) sam silnik kosztował mnie 50zł.
Tak więc, Prezes został wyczyszczony (nie szlifierką tata odradził, tylko papierem ściernym) i w przyszłym tygodniu będzie malowany. No trochę pracy było, i jeszcze będzie, ale prace cały czas idą do przodu. Zdjęć z prac nie ma. Udało mi się kupić od gościa z 'Nova Motors' Prawdopodobnie nową oponę Stomil 19' 2.25 (Pójdzie do prezesa) cena jak za współczesną lepszą oponę, czyli 50zł. Tak to kupiłem jeszcze tam poszczególne części do tego silnika co był z nim. Ogólnie jestem zadowolony z postępów prac
.
Opony się zaczynają od 100zł
No czekamy na jakieś foty
Tak wygląda teraz wygląda
.
ZDJĘCIA:
Zakupy takie do ramy:
ZDJĘCIE:
Wgniotki na baku usuń czy coś bo to będzie słabo potem wyglądać.
Wgniotki Będą usunięte
, Tylko że przez to Szpachla pójdzie w ruch
.
Dziś został pomalowany Tzw.Farbą podkładową
, Wieczorem podeśle zdjęcia z prac.
Niestety, ale zdjęć nie zrobiłem
, Jutro może podeśle.
I znów nie zrobiłem zdj, kurna xd.
Elegancko
Też poluję na 2375 lub 50-T-1