Witam!
Zakupiłam niedawno komara sztywniaka z 1968r. z nietypowym silnikiem, bo odpalanym na 'kopa'. Nie widać tam żadnych przeróbek, wszytsko jest fabrycznie oryginalne. Czy wie ktoś, co to może być za model i czy były takie z silnikiem na starter (kopa). Pilnie proszę o odpowiedź.
Silnik masz nie oryginalny, modelu też się po tym nie określi, daj jakieś zdjęcia
(01-11-2016 15:18:58)Emikel napisał(a): [ -> ]Silnik masz nie oryginalny, modelu też się po tym nie określi, daj jakieś zdjęcia
Zapomniałem dodać, że silnik to s-38b i cały komar jest przystosowany do tg silnika, tzn., że np. hamulec jest na stópkę.
Wg mnie to ewidentnie jest Komar MR-232.
Silnik S-38B fabrycznie występował na pedały. Jednak by przerobić sposób zapalania na kopnik wystarczyło jedynie zmienić wałek startera. Co do hamulca to też nie widzę problemu w zaadoptowaniu stopek od nowszej wersji - spasuje bez żadnych przeróbek.
(01-11-2016 16:10:59)Suwmiarka napisał(a): [ -> ]Wg mnie to ewidentnie jest Komar MR-232.
Silnik S-38B fabrycznie występował na pedały. Jednak by przerobić sposób zapalania na kopnik wystarczyło jedynie zmienić wałek startera. Co do hamulca to też nie widzę problemu w zaadoptowaniu stopek od nowszej wersji - spasuje bez żadnych przeróbek.
Gdzieś w internecie wyczytałem, że może być to prototyp wysyłany na eksport, tylko nwm czy to prawda
sprawdz czy numery ramy i silnika sa agodne z tabliczka
według mnie ktoś kupił nowe kartery na kopke i nabił numer ze starego silnika "B"
Tak jak pisze Rommel - Sprawdź numery na tabliczce znamionowej i przy okazji tam powinno pisać jaki to model. Znajduje się po prawej stronie silnika pod osłoną gaźnika