30-10-2016, 16:54:56
Witem wszystkich forumowiczów
trafiłem tutaj, ponieważ w mój Romet Ogar 125, od pewnego czasu nie wchodzi na obroty i V max podczas jazdy to 40 km/h. Byłem ostatnio u mechanika (z listy firmy Romet, ponieważ motor jest jeszcze na gwarancji) i polecił mi, abym zakupił nowy moduł zapłonowy, koniecznie odblokowany. Nie jestem specem jeśli chodzi o motoryzacje wiec zacząłem czytać, ponieważ jest wiele odmian tego modułu. Większość osób była zainteresowana wymianą, ze względu "tuningu". Niektórzy odradzali wymianę modułu na odblokowany. Chciałem zapytać was, czy rozwiązanie które zaproponował mi pan w serwisie, nie jest obejście innej, faktycznej usterki? I co sadzicie o wymianie? Ponieważ tak jak już pisałem, dotarłem do opinii, że z odblokowanym modułem silnik nie będzie pracował prawidłowo.
Pozdrawiam
Michał
trafiłem tutaj, ponieważ w mój Romet Ogar 125, od pewnego czasu nie wchodzi na obroty i V max podczas jazdy to 40 km/h. Byłem ostatnio u mechanika (z listy firmy Romet, ponieważ motor jest jeszcze na gwarancji) i polecił mi, abym zakupił nowy moduł zapłonowy, koniecznie odblokowany. Nie jestem specem jeśli chodzi o motoryzacje wiec zacząłem czytać, ponieważ jest wiele odmian tego modułu. Większość osób była zainteresowana wymianą, ze względu "tuningu". Niektórzy odradzali wymianę modułu na odblokowany. Chciałem zapytać was, czy rozwiązanie które zaproponował mi pan w serwisie, nie jest obejście innej, faktycznej usterki? I co sadzicie o wymianie? Ponieważ tak jak już pisałem, dotarłem do opinii, że z odblokowanym modułem silnik nie będzie pracował prawidłowo.
Pozdrawiam
Michał