Chlopcy Rometowcy - Forum Romeciarzy!

Pełna wersja: Czy opłaca sie to odpicować?
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Siema!
Posiadam takie oto cos:





I mam do was takie pytanie, czy da rade to jakos ogarnać w całosc i czy sie to wogule opłaca. Jest to silnik 019 lub 017 nie jestem pewien bo numery sa spiłowane. Brakuje mi do tego silnika cylindra, glowicy, tloka, iskrownika, magneta, automatu do zmiany biegow, zebatki zdawczej i dekli. Koszyk sprzeglowy i te kolo mam od silnika 023. Kartery sa dobre, nie ma otworow, nie sa pozbijane. Oczywiscie wszystkie lozyska planuje kupic nowe, ale zeby mnie koszta nie zjadly.
I jeszcze jedno pytanie, czy cylinder od 023 pasuje do 017-019.

Jezeli zly dzial to prosze przeniesc. Pozdrawiam.
Czy się opłaca - widzę tu generalny remont, koszty 300-500zł
Jak chcesz na tym zarobić to nie za bardzo, z rometami tak to jest że władujemy kasę ale ona nigdy się nie zwróci przy sprzedaży. Chyba że jedziemy po kosztach, ja bym to skompletował możliwe tanio i wystawił "Silnik do remontu cena 100-200zł".
Silnik 017, tylko brakuje kilku części charakterystycznych dla niego. Remont (jeśli byś wykonywał sam) mógłby się zamknąć w około 400zł. Jeśli robienie pod sprzedaż, to jest to jeszcze nieopłacalny interes.
(24-10-2016 21:11:44)plusminus napisał(a): [ -> ]Silnik 017, tylko brakuje kilku części charakterystycznych dla niego. Remont (jeśli byś wykonywał sam) mógłby się zamknąć w około 400zł. Jeśli robienie pod sprzedaż, to jest to jeszcze nieopłacalny interes.

Nie 017,tylko 019 Big Grin.
Tylko to jest tak, wezne za to grosze a mi przydal by się zamienny silnik do Ogara 205.
A moze ktos wie czy cylinder z 023 pasi do 019?
Czytalem gdzies ze przy silnikach 3-biegowych w cylindrze sa umieszczone innaczej kanaly i podobno nie pasuje do 2-biegowych
A to nie ma różnicy w tym czy pasuje, gaźnik najlepiej dać wtedy gm13f, kolanko i nakrętka 019 i już silniczek trochę mocniejszy jest.
Aha, tata mi kiedys opowiadal, ze gdy kupil ten silnik to nie chcial odpalic, niewiadomo z jakiego powodu, ale duzo czesci bylo z silnika 023. Moze wiecie dlaczego? Moze te silniki mialy jakies minimalne roznice, moze np. iskrownik sie czyms roznil lub cos.
Sory ze tak pytam ale ciekawy jestem, moze kiedys mi sie to przyda.
odświeżam!
powiem krótko, wszystko się opłaca restaurować jak to lubisz i masz na to chajs
Przekierowanie