23-10-2016, 22:20:26
Witam chce wam przedstawić coś prostego do zrealizowania, tylko trzeba mieć troszke funduszy na to.
Kupujemy spawaka do simsona najlepiej z oryginalnym dławikiem od simsona:
http://www.jackmotors.pl/old-timer/tlumi...aign-id=19
Ucinamy w miejscu zakończenia łuku kolanka, tak żeby sie pozbyć kolanka do simsona, mamy już dyfuzor z wydechem, no to teraz trzeba to przyspawać do kolanka od Ogar 200/jawa 50, jeśli przyspawiecie to kolejną rzeczą jeśli nie chcecie robić wielce przeróbek z silnikiem to jest danie lepszego cylindra, 60ccm, słysząłem opinie na tematy tych zwykłych rozszerzanych lecz jednak ja mam coś tutaj z górnej półki:
http://www.jackmotors.pl/old-timer/cylin...aign-id=19
Piszą tam że są ogromne osiągi no ale przykro mi, moc waszego moplika to około 5KM na zębatce 12z, i dyszy 70 w gaźniku, zwykle te dysze zalewały i to dość często, ale z tym cylindrem superancko zasuwa.
Uwagi:
-przy odcinaniu kolanka przystosowanego do simsona trzeba uważać gdzie tniesz, ale jeśli dobrze natniesz to zysk mocy będzie dawać dużo frajdy
-nie mozesz mieć korbowodu co ma więcej niz 20 lat, taki musisz wymienić najlepiej na nowy wzmacniany taki zwykły tuningowy
-jeśli będziesz startować z ponad 3,5 tys obrotów to łatwo zajedziesz sprzęgło
-nie ponosze odpowiedzialności za wszelkie niedogodnienia, a to jest do wykonania nawet dla amatora
-pamiętaj, lepiej coś zostawić w oryginale i nie tuningować, zamiast tuningu tylko odrestaurować i wyczyścić ale to już zależy od tego kto co i jaki efekt woli mieć
Kupujemy spawaka do simsona najlepiej z oryginalnym dławikiem od simsona:
http://www.jackmotors.pl/old-timer/tlumi...aign-id=19
Ucinamy w miejscu zakończenia łuku kolanka, tak żeby sie pozbyć kolanka do simsona, mamy już dyfuzor z wydechem, no to teraz trzeba to przyspawać do kolanka od Ogar 200/jawa 50, jeśli przyspawiecie to kolejną rzeczą jeśli nie chcecie robić wielce przeróbek z silnikiem to jest danie lepszego cylindra, 60ccm, słysząłem opinie na tematy tych zwykłych rozszerzanych lecz jednak ja mam coś tutaj z górnej półki:
http://www.jackmotors.pl/old-timer/cylin...aign-id=19
Piszą tam że są ogromne osiągi no ale przykro mi, moc waszego moplika to około 5KM na zębatce 12z, i dyszy 70 w gaźniku, zwykle te dysze zalewały i to dość często, ale z tym cylindrem superancko zasuwa.
Uwagi:
-przy odcinaniu kolanka przystosowanego do simsona trzeba uważać gdzie tniesz, ale jeśli dobrze natniesz to zysk mocy będzie dawać dużo frajdy
-nie mozesz mieć korbowodu co ma więcej niz 20 lat, taki musisz wymienić najlepiej na nowy wzmacniany taki zwykły tuningowy
-jeśli będziesz startować z ponad 3,5 tys obrotów to łatwo zajedziesz sprzęgło
-nie ponosze odpowiedzialności za wszelkie niedogodnienia, a to jest do wykonania nawet dla amatora
-pamiętaj, lepiej coś zostawić w oryginale i nie tuningować, zamiast tuningu tylko odrestaurować i wyczyścić ale to już zależy od tego kto co i jaki efekt woli mieć