11-10-2016, 10:40:12
Witam,
Temat pewnie wałkowany tutaj ze 100 razy ale mimo wszystko potrzebuje jeszcze raz szczegółowego wytłumaczenia jak i co po kolei.
Mam problem w swoim Romecie ,że po przejechaniu kilku KM albo zaraz po zagrzaniu przerywa szarpie, kondensator wymieniany zostały platynki które krzywo sie zchodza i swoje lata maja.Iskrę póki co mam jak piorunm, zapłon ustawiony ale chcial bym to zrobić sam no i przyda sie na przyszlosc.Jesli zaplon jest ustawiony ( po mojemu jak powinien 3mm przed gornym polozeniem tloka) Ale jak ta przerwe ustawic na platynkach 0,4mm bo nie wiem ?
I czy to że strasznie kopci motorower to też wina zaplonu czy cos innego ? Uszczelniacz wymienilem od strony sprzegla choc stary wygladal calkiem dobrze...
Temat pewnie wałkowany tutaj ze 100 razy ale mimo wszystko potrzebuje jeszcze raz szczegółowego wytłumaczenia jak i co po kolei.
Mam problem w swoim Romecie ,że po przejechaniu kilku KM albo zaraz po zagrzaniu przerywa szarpie, kondensator wymieniany zostały platynki które krzywo sie zchodza i swoje lata maja.Iskrę póki co mam jak piorunm, zapłon ustawiony ale chcial bym to zrobić sam no i przyda sie na przyszlosc.Jesli zaplon jest ustawiony ( po mojemu jak powinien 3mm przed gornym polozeniem tloka) Ale jak ta przerwe ustawic na platynkach 0,4mm bo nie wiem ?
I czy to że strasznie kopci motorower to też wina zaplonu czy cos innego ? Uszczelniacz wymienilem od strony sprzegla choc stary wygladal calkiem dobrze...