Dzięki Wam wszystkim za rady!
A z cylindrem zaryzykuję - kupię i zobaczymy jak będzie po dotarciu.
Jak coś się popsuje to wrócę do oryginała.
W tym miesiącu kupię części i prawdopodobnie też je zamontuję, ale zobaczymy bo egzaminy gimnazjalne 24-26 kwietnia.
Jak by co to zdam relację.
OK! Powodzenia!
No jak dobrze dotrzesz to można jeździć i jeździć... chociaż osobiście nie miałem styczności z tymi nowymi częściami. (no mam gaźnik nowy
)
Potrzebuję automat do zmiany biegów od silnika Dezamet 019 ( trzybiegowy). Pomoże ktoś znaleźć na allegro.pl? Chodzi o nówkę.
Nówek nie robią. Trzeba szukać używek. Ja ostatnio kupiłem używany w przyzwoitym stanie za ok. 20zł i w takich cenach można to znaleźć.
Ceny wcale nie wysokie, właśnie taki to jest drogie.
No to zmieniacz biegów wolę naprawić sam.
Ja mam problem z tym urządzeniem:
http://www.motorpol.opole.pl/index.php?g...from=dzial
Ma on ogromne luzy, ale wpadłem na pomysł aby rozwiercić cały element na łonczeniach poszczególnych elementów rozwiercić wstawić większe sworznie/szpilki i pospawać to powinno raz na zawsze zakończyć sprawę z luzami, jeżeli to zrobie, to wstawię fotki i powiem jaki efekt
Oki.
Mi dwójka czasami zeskakuje i to nie jest problem z ustawieniem biegów... Te dziurki w których kulka się zatrzymuje są przerobione ...
ja mam taki problem że jak wzucam 1,2,3 wszystko dobrze ale potem z 3 wrzucam 2 to już jedynki nie mogę wrzucić tak jak by się blokowała i musze zrobić to ręcznie
Siema, nie chcialem juz nowego tematu zakladac, wiec pisze tutaj. Otoz w moim 50 t-1 do wymiany jest pare czesci... Min jedne z najwazniejszych to tlok i cylinderek i tu mam problem... Nie wiem czy kupowac "tuning 60" i dac ewentualnie do przerobki na 6 kanalow powiekszyc je podwyzszyc okno wydechowe. Czy ori. Problem w tym ze sam tego nie zrobie nie mam pojecia gdzie w slupsku takim czyms sie zajmuja a takich na sprzedaz juz nie ma, a na bodajze allegro jeden typ takie sprzedawal. Moj romet potrzebuje remontu i robiac go chcialbym go troche podrasowac (chodzi o silnik) zebym mogl zalozyc zebatke 35z czy podobna i mial mocy tak jak orginalnie na 45z moze i wiecej.... Wiec tu moje pytanie co mozna "po domowemu" zrobic aby taki efekt uzyskac mam w planach przerobienie cyla i k60b, tlumik simson i co jeszcze mozna zrobic.? Np.spilowanie od dolu tloka cos da ? Proponujcie i nie piszcie ze sie nie oplaca prosze. Chcialbym uzyskac nim predkosc na normalnej drodze.przynajmniej 70 nie zmieniajac.silnika
wiem ze mozliwe jest nawet wiecej ale to minimum. Cena tuningu tak do tysiaca moge szalec. Pozdrawiam i czekam na propozycje.
Linka od gazu od oryginalnego gaźnika pasuje też do gaźnika k60b ? Czy muszę zmienić linkę?
Gaźnik jest - wie ktoś jak go ustawić do rometa 50-t-1 ?