Chlopcy Rometowcy - Forum Romeciarzy!

Pełna wersja: Tuning Romet 50-T-1
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Stron: 1 2
Dzięki Wam wszystkim za rady! Rolleyes

A z cylindrem zaryzykuję - kupię i zobaczymy jak będzie po dotarciu. Huh Jak coś się popsuje to wrócę do oryginała. Smile

W tym miesiącu kupię części i prawdopodobnie też je zamontuję, ale zobaczymy bo egzaminy gimnazjalne 24-26 kwietnia.

Jak by co to zdam relację. Dodgy
OK! Powodzenia!

No jak dobrze dotrzesz to można jeździć i jeździć... chociaż osobiście nie miałem styczności z tymi nowymi częściami. (no mam gaźnik nowy Tongue)
Dzięki ! Big Grin Zobaczymy co wyjdzie. Huh
Potrzebuję automat do zmiany biegów od silnika Dezamet 019 ( trzybiegowy). Pomoże ktoś znaleźć na allegro.pl? Chodzi o nówkę. Confused
Nówek nie robią. Trzeba szukać używek. Ja ostatnio kupiłem używany w przyzwoitym stanie za ok. 20zł i w takich cenach można to znaleźć.
Nie na allegro ale ja ostatnio znalazłem już ci podam linki, tylko odrazu mówią że to jest w częściach i musisz sobie samemu złożyć:
http://www.motorpol.opole.pl/index.php?g...from=dzial

http://www.motorpol.opole.pl/index.php?g...from=dzial

http://www.motorpol.opole.pl/index.php?g...from=dzial

Mam nadzieje że to ci choć trochę pomoże Big Grin A jeszcze ja mam pytanie czy ktoś wie gdzie mogę kupić to podwójną nakrętkę na wodzik do 50-t-1
Dzięki za linki. Smile Cenę to oni mają... Tongue
Ceny wcale nie wysokie, właśnie taki to jest drogie.
No to zmieniacz biegów wolę naprawić sam. Big Grin
Ja mam problem z tym urządzeniem:
http://www.motorpol.opole.pl/index.php?g...from=dzial
Ma on ogromne luzy, ale wpadłem na pomysł aby rozwiercić cały element na łonczeniach poszczególnych elementów rozwiercić wstawić większe sworznie/szpilki i pospawać to powinno raz na zawsze zakończyć sprawę z luzami, jeżeli to zrobie, to wstawię fotki i powiem jaki efekt Big Grin
Oki. Smile

Mi dwójka czasami zeskakuje i to nie jest problem z ustawieniem biegów... Te dziurki w których kulka się zatrzymuje są przerobione ...
ja mam taki problem że jak wzucam 1,2,3 wszystko dobrze ale potem z 3 wrzucam 2 to już jedynki nie mogę wrzucić tak jak by się blokowała i musze zrobić to ręcznie Sad
Siema, nie chcialem juz nowego tematu zakladac, wiec pisze tutaj. Otoz w moim 50 t-1 do wymiany jest pare czesci... Min jedne z najwazniejszych to tlok i cylinderek i tu mam problem... Nie wiem czy kupowac "tuning 60" i dac ewentualnie do przerobki na 6 kanalow powiekszyc je podwyzszyc okno wydechowe. Czy ori. Problem w tym ze sam tego nie zrobie nie mam pojecia gdzie w slupsku takim czyms sie zajmuja a takich na sprzedaz juz nie ma, a na bodajze allegro jeden typ takie sprzedawal. Moj romet potrzebuje remontu i robiac go chcialbym go troche podrasowac (chodzi o silnik) zebym mogl zalozyc zebatke 35z czy podobna i mial mocy tak jak orginalnie na 45z moze i wiecej.... Wiec tu moje pytanie co mozna "po domowemu" zrobic aby taki efekt uzyskac mam w planach przerobienie cyla i k60b, tlumik simson i co jeszcze mozna zrobic.? Np.spilowanie od dolu tloka cos da ? Proponujcie i nie piszcie ze sie nie oplaca prosze. Chcialbym uzyskac nim predkosc na normalnej drodze.przynajmniej 70 nie zmieniajac.silnika ;D wiem ze mozliwe jest nawet wiecej ale to minimum. Cena tuningu tak do tysiaca moge szalec. Pozdrawiam i czekam na propozycje.
Linka od gazu od oryginalnego gaźnika pasuje też do gaźnika k60b ? Czy muszę zmienić linkę?
Gaźnik jest - wie ktoś jak go ustawić do rometa 50-t-1 ?
Stron: 1 2
Przekierowanie