05-09-2016, 22:29:19
Witam wszystkich . Jestem tutaj nowy na forum chce wam przedstawic mojego ogarka zakupionego pare dni temu z dokumentami a bylo to tak pewnego wieczorku zaczalem wspominac jak to sie za dzieciaka jezdzilo na motorynce pierwsze nauki remonty itp kazdy pewnie ma to za soba postanowilem ze nie bedzie co robic w zimowe wieczory i mysle przydalo by sie przy czyms pobawic bardzo lubie tez stare rowery oczywiscie typu wigry jubilat itp . Cos mnie podkusilo jednak na rometa wiec zaczalem poszukiwania na poczatku miala byc motorynka aby nadal wspominac te jazdy z dziecinstwa niestety nic nie bylo w okolicy z dokumentami ( bardzo chodzilo mi o dokumenty ze wzgledu na niedzielne przejazdzki ) szukalem szukalem i szukalem az znalazle ogara 205 zadzwonilem wieczorem rano o 7 juz bylem po niego . byl wystawiony za kwote 650zl kupilem go za 450zl zarejestrowany z przegladem i oc silnik odpalal byl wymieniany w nim wal cylinder gaznik jednak po uruchomieniu bylo slychac jakies zgrzyty w sprzegle byl bardzo wylatany automat zmiany biegow jezdze na nim do dzis lecz niedlugo bedzie musial byc nowy ten trze o magneto przez co silnik gasnie zapewno wiecie o co chodzi sprzeglo naprawione ale mam maly problemik z ogarkiem nie chce wejsc skubany na oborty gaznik czyscilem ustawialem platyny zaplon probowalem na innych kondensatorach itp obstawiam na simiering od strony zaplonu czy przypadkiem nie lapie lewego powietrza poniewaz po zatkaniu filtra reka ogar wchodzi na swoje oborty i obroty sa ustabilizowane puki co czekam za nowymi simieringami i zobaczymy co i jak tak jak dzis jedno zdjecie do konca tygodnia postaram sie zrobic jakas sesyjke oceniajcie czy sie oplacalo