01-09-2016, 20:38:33
No to ten. W moim Ogarze poszła mi cewka butelkowa i zastanawiam się czemu w ofercie Gmoto są dwie różne:
https://gmoto.pl/cewka-butelkowa-8v,84426.html - na 8V
https://gmoto.pl/cewka-butelkowa,58210.html - na 6V
Jako że z silnikiem JAWA 223 dopiero zaczynam przygodę to w mojej głowie rodzi się pytanie: Czy można je stosować zamiennie i czy, jeśli dam tą na 6V to uzyskam lepszą(mocniejszą) iskrę?
Z iskrą miałem już wcześniej problemy bo przy starej instalacji była dość słaba, jak zrobiłem nową instalację to od razu na przejażdżkę się przejechałem i tego nie sprawdziłem.(Ogarem zrobiłem około 60km, jechał całkiem fajnie, licznik z Jawy zamknąłem na prostym odcinku[wyskalowany do 80] potem zgasł na postoju, po czym już nie odpalił)
No to tak reasumując, którą cewkę brać i czy w ogóle z tych brać? A może oryginał lepszy?(Z jakością nowych części się już nie raz spotkałem nie chciałbym po raz kolejny wywalać kasy w błoto)
https://gmoto.pl/cewka-butelkowa-8v,84426.html - na 8V
https://gmoto.pl/cewka-butelkowa,58210.html - na 6V
Jako że z silnikiem JAWA 223 dopiero zaczynam przygodę to w mojej głowie rodzi się pytanie: Czy można je stosować zamiennie i czy, jeśli dam tą na 6V to uzyskam lepszą(mocniejszą) iskrę?
Z iskrą miałem już wcześniej problemy bo przy starej instalacji była dość słaba, jak zrobiłem nową instalację to od razu na przejażdżkę się przejechałem i tego nie sprawdziłem.(Ogarem zrobiłem około 60km, jechał całkiem fajnie, licznik z Jawy zamknąłem na prostym odcinku[wyskalowany do 80] potem zgasł na postoju, po czym już nie odpalił)
No to tak reasumując, którą cewkę brać i czy w ogóle z tych brać? A może oryginał lepszy?(Z jakością nowych części się już nie raz spotkałem nie chciałbym po raz kolejny wywalać kasy w błoto)