Chlopcy Rometowcy - Forum Romeciarzy!

Pełna wersja: Pytanie dotyczące zakupu auta.
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Stron: 1 2 3 4 5 6
Ale patrzac na necie to z tego co doczytalem sie to wiskoze ma. .wiec albo ja jestem niedoukiem albo co..

Chodzi wam o wiskoze czy o dwumase?
Napisz do jakiej kasy szukasz?? i co preferujesz miałem już sporo aut i w 80% to grupa VAG.
Aktualnie posiadam 5 samochodów z grupy VAG.
Volkswagen Golf 1 1983r 1.6d
Volkswagen Golf 1 cabrio 1989r 1.8 G60 PG 160KM
Volkswagen Golf 2 1992r 1.8 112KM GTI w limitowanej edycji Edition Blue
Volkswagen Sharan 2003r 1,9 TDI ASZ 131KM
Skoda Octavia VRS 1.8T AUQ serynie 180KM pomodzony na 254KM :-)
Pozdrawiam
Szukam auta do max 12/15 tys zl.
W gre wchodzi u mnie Audi a3/a4 , fiat stilo 3d oraz astra G bertoneSmile
Audi A3 będzie najtańsze w utrzymaniu, może poszukaj takiego tylko z sinikiem 1.8T?
Obawiam sie tego turba.. bo jakby nie bylo bede chcial wrzucic lpg.. (dlatego ze wole auto dopiescic niz przeplacac za pb) a3 zla nie jest i na oku w pl za 5900 znalazlem z motorem 1.6
(04-09-2016 15:30:09)Bartek napisał(a): [ -> ]Obawiam sie tego turba.. bo jakby nie bylo bede chcial wrzucic lpg.. (dlatego ze wole auto dopiescic niz przeplacac za pb) a3 zla nie jest i na oku w pl za 5900 znalazlem z motorem 1.6

o czym ty piszesz co ma turbo do gazu?? Ja mam już w kolejnym aucie i nic się nie dzieje, 1.6 to porażka :-(
No właśnie... W poprzedniej pracy dwóch kolegów miało w szaj.... znaczy się w vagach 1.8T gazownie i hulało to bez problemu...

Co nie zmienia faktu, że i tak Bajerzisze Motur Werke będzie lepsze.
(04-09-2016 15:46:31)jurek_j napisał(a): [ -> ]No właśnie... W poprzedniej pracy dwóch kolegów miało w szaj.... znaczy się w vagach 1.8T gazownie i hulało to bez problemu...

Co nie zmienia faktu, że i tak Bajerzisze Motur Werke będzie lepsze.

Może i lepsze ale w kosztach eksploatacyjnych A3 bije to na głowę w 1.8T części tanie, dwumasa nie pada jak w dieslu i nie wiem jakie ma jeszcze plusy, 1.6 skrzynia wadliwa strasznie a później okropnie droga w zakupie, przepływomierz raczej standard, zamarzająca odma pali tyle co 1.8T a jechać nie ma czym :-(
W kosztach eksploatacyjnych to mój polonez 1.9d bije na głowę nawet taką a3...

I ma tylny napęd, a nie jakieś dziwne coś... Smile

Ja się mogę przekomarzać, ale to do niczego nie doprowadzi majonezie Smile.
Ale ty pisałeś o BMW a nie o Polonezie chyba że inaczej go nazywasz?

Wysłane z mojego SM-G935F przy użyciu Tapatalka
No tak, chciałeś porównać dwa modele aut do siebie, ok, rozumiem.

Kumpel miał, nawet pewnie do tej pory ma e46 z 1.9 w muchozolu. Przez pół roku jak z nim pracowałem, to miał jednego pada, uszczelkę pod głowicą wydmuchało. Pierwsza tak poważna awaria odkąd miał tą betę, czyli przez jakieś 7 lat. Sporo km trzaska, bo pracuje 50km od domu, także dziennie seta minimum. Pewnie wymieniał jakiś tłumik, czy coś, ale i tak uważam, że po jak na tak duży okres użytkowania i na dodatek trzaskane kilometry - super.

I jakoś bardziej ufam inżynierom z Bawarii, niż tym z VAGa. I tylny napęd, a nie jakieś dziwne coś (tak, będę to powtarzał do usranej śmierci Smile ). I generalnie ładniejsze auta robią i w ogóle i.
Nie przesadzaj bo dla mnie BMW to e30, e38, e34 i e39 reszta to nieudane próby te przykład e46 który pisałeś to najgorszy silnik jaki był imho najlepsze jakie tam były to 2.8 i 3.0 jest dobre jeszcze 3.0 diesel ale swoje spali.

Wysłane z mojego SM-G935F przy użyciu Tapatalka
(04-09-2016 14:20:34)maj0nez napisał(a): [ -> ]Raczej nie możliwe w VW nie ma czegoś takiego to rozwiązanie jest w Mercedesie albo BMW w passacie będzie normalny silnik elektryczny z wiatrakiem.

Wysłane z mojego SM-G935F przy użyciu Tapatalka

Ale stek bzdur tutaj się zebrał ludzi teoretyków. Passaty b5 mają silniki wzdłużnie, a co za tym idzie, mają wiskozę. Dwumasy nie miały 90 cio konne wersje silnika, oznaczeń nie pamiętam. Ale głównie miały one trochę wyższe obroty biegu jałowego.
1.8t lubi gaz i jest to tani silnik w eksploatacji.
(04-09-2016 20:23:46)plusminus napisał(a): [ -> ]
(04-09-2016 14:20:34)maj0nez napisał(a): [ -> ]Raczej nie możliwe w VW nie ma czegoś takiego to rozwiązanie jest w Mercedesie albo BMW w passacie będzie normalny silnik elektryczny z wiatrakiem.

Wysłane z mojego SM-G935F przy użyciu Tapatalka

Ale stek bzdur tutaj się zebrał ludzi teoretyków. Passaty b5 mają silniki wzdłużnie, a co za tym idzie, mają wiskozę. Dwumasy nie miały 90 cio konne wersje silnika, oznaczeń nie pamiętam. Ale głównie miały one trochę wyższe obroty biegu jałowego.
1.8t lubi gaz i jest to tani silnik w eksploatacji.

no a co do tego to ja jeszcze proponuje się na rower przesiąść jest najtańszy w expolatacji i nie ma gównoburz typu to jest lepsze a nie to tam to jest lepsze . rower jest najlepszy xD.
Panowie warto zainteresować się Alfą romeo z silnikiem 1.9 jtd ? bo wiem, że jakiś model silnika w alfie ma problem i nie pamiętam który xD a nie chcę być królem lawet :F
Stron: 1 2 3 4 5 6
Przekierowanie