Chlopcy Rometowcy - Forum Romeciarzy!

Pełna wersja: Okopcona świeca
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Stron: 1 2 3
Nie, w tej cenie kupisz WSZYSTKIE narzędzia potrzebne do tego motoroweru, a tym co pokazałeś możesz tylko parę śrub odkręcić.

Losowo przykładowe narzędzia ( najlepiej poszukaj od jednej tej samej osoby a zapłacisz raz za wysyłkę ):

http://allegro.pl/zestaw-kluczy-plaskich...25973.html
http://allegro.pl/zestaw-40-el-klucze-na...35830.html
http://allegro.pl/mlotek-gumowy-maly-dre...78414.html
http://allegro.pl/zestaw-srubokrety-wkre...76737.html

A ściągacz do magneto to nie wiem co i jak bo nie znam silnika od Jawy. Niech inni się wypowiedzą.
(22-08-2016 15:08:00)wolf16ss napisał(a): [ -> ]Witam wiem że może temat się powtarza ale mam cały czas ten sam problem już nwm co robić kupiłem motorek w czerwcu i od tamtego czasu śmigam nim tylko na działkach bo są z nim problemy byłem z nim nawet u mechanika porobił w nim wyregulował itd ale problem jest ten sam mianowicie okopca mi świecę na czarno ale jest sucha mieszanka jest dobra po prostu jest czarny osad teraz bawię się iglicą miałem już na samej górze rowek , na środku ale zawsze tak samo się działo xd nie mam już pomysłów bardzo bym prosił o poradę i odp z góry dzięki i Pozdrawiam. i przepraszam za blendy


Ja bym nie ustawiał iglicy a odkręcił 0.5 obrotu śrubki powietrza. Musisz pokręcić gaźnikiem, ale zacznij od metody (Wkręć wszystkie śrubki od gaźnika do końca, Po czym wykręć oby dwie pierw o 1,5 obrotu, zobacz swiece, jeszcze .0 obrotu, zobacz świece, jeszcze 0.5 obrotu i zobacz świecę, Powinien chodzić dobrze.
(25-08-2016 00:48:34)Maciek_Krk napisał(a): [ -> ]Nie, w tej cenie kupisz WSZYSTKIE narzędzia potrzebne do tego motoroweru, a tym co pokazałeś możesz tylko parę śrub odkręcić.

Losowo przykładowe narzędzia ( najlepiej poszukaj od jednej tej samej osoby a zapłacisz raz za wysyłkę ):

http://allegro.pl/zestaw-kluczy-plaskich...25973.html
http://allegro.pl/zestaw-40-el-klucze-na...35830.html
http://allegro.pl/mlotek-gumowy-maly-dre...78414.html
http://allegro.pl/zestaw-srubokrety-wkre...76737.html

A ściągacz do magneto to nie wiem co i jak bo nie znam silnika od Jawy. Niech inni się wypowiedzą.


Nie są to jakieś chińskie, bo właśnie próbowałem takowymi odkręcić dekiel od sprzęgła i się złamał. i A propos jak wyczyścić tłumik słyszałem, że kretem, ale jak dokładnie ? wypalanie nie wchodzi w grę.
I jakie części bym musiał wymienić jak bym chciał zrobić generalkę silnika to, co bym musiał powymieniać.
Ponoć w ogarach 200 da się rozebrać tłumik. Jeżeli nie to najprościej jak ja zrobiłem to. Zatkałem jeden koniec tłumika wsypałem troche kreta (w saszetce) (na moje oko to na twój może z całą saszetkę dał) i potem gorącej wody. Po tej operacji nie dotykaj tłumika ani nie wystawiaj łapy ani czegoś innego w miejsce w które jest odkryte
JPodobno kretem nie wolo to prawda to czym mam to zrobić?
Chińskie czy nie jak sie używa z głową to i takie dadzą rade zrobić robote i posłużą chwile.
I co ja mam tam powymieniać w tym silniku jak na razie to ściągnąłem tłumik NWM jak silnik z ramy wyciągnąć.
wolf wlewaj kreta nie przejmuj się ,u mnie tłumik niestety był malowany (nie chromem) to nic się nie stało oprócz tego że mi troche farby zjadło. Silnik powinien być na śruby przymocowany. Wyjmujesz wszystkie linki czyli od sprzęgła, gaźnika i tam te które ci zostały, potem odkręcasz śruby ale najlepiej uszykować sobie jakiś stołek czy pustaki po to żeby silnik nie spadł i to wszystko.
Jak wyciągnąć lancach??
Znajdz zapinke na ogniwie łańcucha i przy pomocy kombinerek zsuń zabezpieczenie a jak nie masz to odkrec tylne koło i amortyzator i zdejmij silnik wraz z łańcuchem. Mozesz tez zdjąć koło zamachowe i zmieniacz biegow i odkrecić zębatkę.

a przede wszystkim polecam ksiażke 'obsługa i naprawa motorowery romet' bo czas tracisz na takie pytania na forum skoro w ksiazce znajdziesz je w 30 sekund.
(27-08-2016 00:17:59)Maciek_Krk napisał(a): [ -> ]Znajdz zapinke na ogniwie łańcucha i przy pomocy kombinerek zsuń zabezpieczenie a jak nie masz to odkrec tylne koło i amortyzator i zdejmij silnik wraz z łańcuchem. Mozesz tez zdjąć koło zamachowe i zmieniacz biegow i odkrecić zębatkę.

a przede wszystkim polecam ksiażke 'obsługa i naprawa motorowery romet' bo czas tracisz na takie pytania na forum skoro w ksiazce znajdziesz je w 30 sekund.



Witam, czy chodzi ci o tę http://allegro.pl/motorowery-romet-obslu..._c=Product książkę czy o tą starszą pobrałem w PDF, ale mało tam jest o ogarze 200. Proszę o odp
(27-08-2016 15:56:15)wolf16ss napisał(a): [ -> ]
(27-08-2016 00:17:59)Maciek_Krk napisał(a): [ -> ]Znajdz zapinke na ogniwie łańcucha i przy pomocy kombinerek zsuń zabezpieczenie a jak nie masz to odkrec tylne koło i amortyzator i zdejmij silnik wraz z łańcuchem. Mozesz tez zdjąć koło zamachowe i zmieniacz biegow i odkrecić zębatkę.

a przede wszystkim polecam ksiażke 'obsługa i naprawa motorowery romet' bo czas tracisz na takie pytania na forum skoro w ksiazce znajdziesz je w 30 sekund.



Witam, czy chodzi ci o tę http://allegro.pl/motorowery-romet-obslu..._c=Product książkę czy o tą starszą pobrałem w PDF, ale mało tam jest o ogarze 200. Proszę o odp

Wolf większość książek się powinna nadać. Ja tam wolałem wersje starszą ale starsza jest bardziej nieodporna na uszkodzenia. Ja bym brał tą książkę bo są modele które opisał sprzedający , a jeżeli wszystkich nie będzie to do reklamacji.
Reklamacja odpada wolę zamówić książkę co będę 100 pewny, że jest to, co jest mi potrzebę niż ja potem odsyłać, więc jak by ktoś miał to niech wstawi link do tej starszej wersji i jeszcze jedno czy te klucze nasadowe nadadzą się na 100, bo chce już zamawiać, bo może jest coś lepszego większy zestaw np. z nasadkami do wykręcania śrub u mnie taki mały ze stawik kosztuje 115 zł, więc się nie opłaca kompletnie. Proszę odp.
To wszystko zalezy ile chcesz wydac pieniedzy na narzedzia. Mozesz kupic te a mozesz kupic zestaw 5 razy ekszy i tez bedzie dobry. Narzedzi nigdy za wiele. Te nasadowki tez zrobia robote moim zdaniem.
Stron: 1 2 3
Przekierowanie