Chlopcy Rometowcy - Forum Romeciarzy!

Pełna wersja: Remont silnika = brak iskry
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Witam podjąłem się naprawy mojej perełki kupiłem nowy wał uszczelniłem cały silnik i pojawił sie problem bo znikła iskra jaka powinna byc odległość miedzy magnetem a cewką ?? czemu nieraz iskra sie pokaże ale żadko ????
Kupiłes nowy wał, a stary był w jakim stanie? Jesli mial luzy, bicie itp to teraz wsadzając nowy wał zapewne musisz lekko przestawić zapłon, lub pomniejszyć albo powiekszyc przerwe na platynkach..

Chodzi o to, że krzywka od platynek która chodzi po wale ma teraz inne ułozenie na nowym wale.
spojrz tez czy wgl jest przerwa na platynkach Smile

PS. wyjmując stary wał zaznaczyłes sobie ustawienie zaplonu na karterze i podstawce??
w s38 też miałem tak że pewnym momencie iskra ginęła bez powodu , jadę se po wsi zawracam daję 1b a tuż przed zmienieniem biegu brak iskry - winowajca to platynki , które były nowe , wyczyściłem stare i chodzi idealnie.
Sprawdz, czy kabel od kondensatora nie jest przetarty.
Iskra sie pojawila po ustawieniu wszystkiego lecz robi tak ze ma chec zlapac ale nie odpala kable od cewki sprawdzilem niby cale tylko nie rozumiem czemu nie chce odpalić
Jesli iskra juz jest to teraz trzeba ustawić zapłon prawidłowo
jak ma chęć złapac a nie odpala sprawdź czy na popych da rade, oczywiście jeżeli tak się dzieje to kup nową świece albo wsadź inną
Przekierowanie