Zgadzam się z Tobą w zupełności, ale to 205, a 205 miały nowy typ, więc chcę, żeby był jak najbardziej zbliżony do oryginału, miałem w planach zakupić na przód Stomila Panterę, ale niestety chyba ktoś mi sprzątnął. :/ Tak to jest, jak zamiast kupować się zastanawia dziesięć razy.
Nie szukaj pantery na przód, bo i tak będziesz miał z nią problem. Mocowania błotnika są za wąsko i przy skręcaniu opona będzie ocierać. Sprawdzone.
Dzięki za info, przynajmniej nie muszę się denerwować.
Czyli na przód chyba jednak wpadnie duet, albo coś innego upatrzę.
Wymienili mi stacyjkę na szczęście na kompletną.
Czy wymiana stacyjki polega tylko na przepięciu kabli, czy trzeba się trochę "pobawić"?
Dobrzy Forumowi Koledzy.
Zrobi mi ktoś zdjęcie jak powinna być złożona stacyjka "nowy typ"?
Ogarek z dnia na dzień słabł, sprzęgło to była tragedia, a jako, że lubię mieć wszystko na tip-top, to rozebrałem silnik, wyczyściłem skrzynię biegów z syfu, nie wiem jaki olej ktoś tam lał, ale straszna masakra była, została również wyczyszczona komora z nagaru. Cylinder z tłokiem wyglądały strasznie, dużo rys, próg na cylindrze, brak zamków na tłoku, zużyte łożysko na skrzyni biegów (6003) i wiele, wiele innych, pod spodem lista wymienionych rzeczy:
- cylinder,
- tłok,
- pierścienie,
- sworzeń z zabezpieczeniami,
- uszczelki na całym silniku,
- łożysko wałka w skrzyni biegów (6003),
- tulejki w karterach, w które wchodził wałek skrzyni biegów,
- kosz sprzęgłowy,
- tarcze sprzęgła, zawleczki, podkładka pod koszem,
- głowica,
Romet chodzi jak marzenie, dużo ciszej niż wcześniej, odpala bez problemów, zrobiłem na dotarciu 9 km, jutro pewnie zwiększy się ta liczba do 20, a w poniedziałek pierwszy raz do szkoły Ogarkiem.
Byłem na OldtimerbazaR, nie kupiłem dużo rzeczy bo tylko zmieniacz do biegów z gumą, bo samej gumy nie mogłem znaleźć.
Co Ty za wehikuł kupiłeś
nie no zajebisty stan, byle byś na nim nie stracił
No Szymek, na pewno już dużo zyskałem, bo do dziewczyny nie muszę rowerem jeździć. :v
Iza ??
no ale wiesz romety nie są w cenie
Tak jest.
A tam, w cenie, nie w cenie, liczy się pasja, a nie cena.
Na OldtimerbazaR był 50 T-1 z dużymi schowkami w stanie ruina, z papierami za 800 zł, to się z tatą śmialiśmy, że ja swojego to bym tam za 2500 musiał wystawić.
Jeśli się uda to może w przyszłości Ogarek dostanie brata w postaci niebieskiego 2375.
Kolega z klasy mi zaoferował.
Witam. Czy mógłbyś mi powiedzieć jaki tłok i cylinder wstawiłeś do ogarka tzn gdzie go kupiłeś . Niedawno stałem się posiadaczem rometa i chciałbym go wyremontować ale niewiem jakich dokładnie części i gdzie je kupić bo pełno jest podróbek