02-08-2016, 22:57:58
02-08-2016, 23:21:23
Jesli chodzi o ogara 200 to nie,tam ta oś swobodnie wychodziła.Pewnie poprzedni mechanizator zapomniał o smarowaniu i ją zapiekło
02-08-2016, 23:22:24
Nie był wmontowany na stałe.
Po zdjęciu zawleczki powinien dać się wybić młotkiem metalowym z użyciem punktaka by go nie rozklepać na końcu. Najprawdopodobniej tak zardzewiał, że nie możesz go wybić. Psiknij kilka razy WD40 i zostaw na noc. Powinno pójść.
Po zdjęciu zawleczki powinien dać się wybić młotkiem metalowym z użyciem punktaka by go nie rozklepać na końcu. Najprawdopodobniej tak zardzewiał, że nie możesz go wybić. Psiknij kilka razy WD40 i zostaw na noc. Powinno pójść.
02-08-2016, 23:27:50
W ekstremalnej wersji możesz go uciąć, i wtedy wybijać na samej ramie poziomo. U mnie tak robiłem z osią wahacza. Pyk i poszło lekko, a z nieuciętym nawalałem w to i nic.. Minus taki że trzeba kupić nowy wałek, nie wiem czy te są nowe w produkcji.
03-08-2016, 21:38:38
niestety, pukałem młotkiem i rozklepałem. Jeśli dobrze rozumiem, mam ściąć ten rozklepany kawałek i bić dalej punktakiem. Trochę jednak przeszkadza płaskownik od stopki - bez wybicia sworznia nie da rady jej zdjąć.
03-08-2016, 21:48:27
Brzeszczotem tam nie da rady podejść i odciąć?
05-08-2016, 21:03:25
ściąłem tarczą, ale nie dało rady wybić bolca z rurki - tzn. wybiłem razem z rurką. która oderwała się od ramy. Trzeba znaleźć nową i wspawać.
06-08-2016, 00:07:23
Pytanie jest takie, czy taki wałek idzie dokupić. Nigdy ich w sprzedaży nie widziałem (allegro np.) a mało kto używane sprzedaje, ciężko zawsze jest je wybić. W najgorszym przypadku będziesz musiał dorabiać.