(07-08-2016 01:26:04)Odrestaurator napisał(a): [ -> ]No to jest automat od biegów, co ty od niego chcesz? trzeba odkręcić zapłon i automat żeby zajrzeć do zębatki, albo jakimś dłuższym śrubokrętem sprawdzić.
A zapłon ma być 3mm przed GMP.
Znaczy ten zapłon jest pomiędzy 4mm a 3mm. Chodzi o to że ta ścianka za automatem jest bardziej odchylona, jakby wygięta, wcześniej tak nie było ;/
Jaka scianka za automatem zmiany biegow? Ta co jest nad zebatka zdawcza? Z nia sie nie da nic zrobic oprocz wylamania poprzez urwanie lancucha...
Propo podlasia to jezioro Wigry to krysztal w porownaniu do 'jeziora siemanowskiego'
A więc tak dzisiaj postanowiłem zajrzeć do przedniej zębatki, była luźna, trochę błota się nazbierało, wyczyściłem, nasmarowałem, przykręciłem i jazda próbna, motorynka bez problemu z 1 odpala i ładnie trzyma obroty ale jak już chce jechać to nie ma siły, lekko szarpie i gaśnie. Jak uda mi się z górki trochę rozpędzić to jak już trochę podjadę strasznie przerywa i nie ma mowy o kontynuowaniu jazdy.
(Mam jeszcze w zapasie gaźnik od czeskiej jawki Jikow 2917 psb, bynajmniej tak wygląda.)
(Nad Wigrami nigdy nie byłem
)
Zamontowałem ten gaźnik Jikov, trochę go przerobiłem ale siedzi, motorynka odpala ale ma bardzo wysokie obroty których nie osiągałem na starym gaźniku. Założyłem stary filtr tzw. puszka i dorobiłem z gumy łączenie między gaźnikiem a puszką. Moim zdaniem to stary gaźnik coś nawala bo nie da się osiągnąć wysokich obrotów. Pomoże ktos z regulacją tego gaźnika?
(Przepraszam za post pod postem.)