13-07-2016, 17:44:10
Witam.
No nie chcę się nachalnie reklamować bo wiem że to denerwuje a jko producent my nie sprzedajemy detalicznie.
Główny profil to produkcja tarcz sprzęgła do klasycznych motocykli polskich , niemieckich i czeskich - tarcze korkowe , nie robię z tworzywa.
Dodatkowo uszczelki do wyżej wymienionych.
Ponieważ jestem producentem mam możliwość " zrobienia " czegoś z nietypowego materiału co dla pasjonatów jest czasem super sprawą.
Ostatnio np. robiłem tarczę do rometa z blachy o grubości 2 mm !! pancerne .
Uszczelek nie dorabiam Smile)))) ale w razie potrzeby mogę dla forumowicza zrobić np. komplet uszczelek z jakiegoś lepszego materiału itp...
Obecnie szykuję wiele nowych matryc pod uszczelki i staram się żeby były dokładne i uwzględniały potrzeby użytkowników .
A teraz pytanie.
W uszczelce pod cylinder do Rometa są dwa dodatkowe otwory ( oprócz czterech otworów na szpilki ) , czy ktoś może opisać do czego służą ? . Występują najczęściej w starych modelach .
pozdrawiam
No nie chcę się nachalnie reklamować bo wiem że to denerwuje a jko producent my nie sprzedajemy detalicznie.
Główny profil to produkcja tarcz sprzęgła do klasycznych motocykli polskich , niemieckich i czeskich - tarcze korkowe , nie robię z tworzywa.
Dodatkowo uszczelki do wyżej wymienionych.
Ponieważ jestem producentem mam możliwość " zrobienia " czegoś z nietypowego materiału co dla pasjonatów jest czasem super sprawą.
Ostatnio np. robiłem tarczę do rometa z blachy o grubości 2 mm !! pancerne .
Uszczelek nie dorabiam Smile)))) ale w razie potrzeby mogę dla forumowicza zrobić np. komplet uszczelek z jakiegoś lepszego materiału itp...
Obecnie szykuję wiele nowych matryc pod uszczelki i staram się żeby były dokładne i uwzględniały potrzeby użytkowników .
A teraz pytanie.
W uszczelce pod cylinder do Rometa są dwa dodatkowe otwory ( oprócz czterech otworów na szpilki ) , czy ktoś może opisać do czego służą ? . Występują najczęściej w starych modelach .
pozdrawiam