Chlopcy Rometowcy - Forum Romeciarzy!

Pełna wersja: Producent uszczelek-Question&Answer
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Stron: 1 2
Witam.

No nie chcę się nachalnie reklamować bo wiem że to denerwuje a jko producent my nie sprzedajemy detalicznie.
Główny profil to produkcja tarcz sprzęgła do klasycznych motocykli polskich , niemieckich i czeskich - tarcze korkowe , nie robię z tworzywa.

Dodatkowo uszczelki do wyżej wymienionych.

Ponieważ jestem producentem mam możliwość " zrobienia " czegoś z nietypowego materiału co dla pasjonatów jest czasem super sprawą.

Ostatnio np. robiłem tarczę do rometa z blachy o grubości 2 mm !! pancerne .

Uszczelek nie dorabiam Smile)))) ale w razie potrzeby mogę dla forumowicza zrobić np. komplet uszczelek z jakiegoś lepszego materiału itp...

Obecnie szykuję wiele nowych matryc pod uszczelki i staram się żeby były dokładne i uwzględniały potrzeby użytkowników .

A teraz pytanie.

W uszczelce pod cylinder do Rometa są dwa dodatkowe otwory ( oprócz czterech otworów na szpilki ) , czy ktoś może opisać do czego służą ? . Występują najczęściej w starych modelach .

pozdrawiam
Pozwoliłem sobie edytować co nieco.

To jest temat z miejscem na pytania dla-bądź co bądź-kogoś "z branży".
Co do tych otworów to nie mam pojęcia...teoria o plombie trochę nie trzyma się kupy, bo raz że przeprowadzenie drucika tam byłoby upierdliwe, a dwa że montaż cylindra chyba niemożliwy...
no właśnie zastanawiam się czy w uszczelce nie pominąć tych otworów , na pewno będzie " mocniejsza " .
dorabiasz uszczelki do silnika SM01, SM02 ??
witam , nie dorabiamy , to już bardzo rzadki silnik , jak by mi się udało zdobyć jakiś egzemplarz to pomyślę o małoseryjnej ofercie np. na laser CNC.
A jak wygląda sprawa uszczelek do 225? Macie w ofercie?
A z czego by były wykonane uszczelki z gambitu ?

Wysłane z mojego PSP5504DUO przy użyciu Tapatalka
a z czego ta uszczelka, że pominięcie małego otworka w produkcji miałoby extra zwiększyć jej wytrzymałość?
Każde dodatkowe cięcie osłabia uszczelkę nie ważne z czego by nie była.
Może jakieś moooocne uszczelki pod głowicę do 027? Ale takie na prawdę mocne, nie te papierowe itp.
Widział bym tam jakąś cieniutką i mięciutką uszczelkę z miedzi albo mosiądzu.
(21-07-2016 10:49:17)JGNZM napisał(a): [ -> ]Może jakieś moooocne uszczelki pod głowicę do 027? Ale takie na prawdę mocne, nie te papierowe itp.
Polecam metalową z simsona mam i trzyma idealnie Wink
Te aluminiowe cieńkie coś? Idź pan w pyry rwać koper... U mnie jest jeszcze problem z zerwanym gwintem na szpilce Sad
(21-07-2016 10:49:17)JGNZM napisał(a): [ -> ]Może jakieś moooocne uszczelki pod głowicę do 027? Ale takie na prawdę mocne, nie te papierowe itp.

weź aluminiowe od 023. nie pasują pod szpilki, ale da się założyć po przekątnej. dobra rzecz.

(21-07-2016 02:04:32)jaro5 napisał(a): [ -> ]Każde dodatkowe cięcie osłabia uszczelkę nie ważne z czego by nie była.

mój dziadek zakładał pod koniec uszczelki takie jakie były dostępne w sklepach, czyli dobrze nam znany papierek. jeszcze nie widziałem żeby uszczelka pod przykręconym mocno cylindrem się wydmuchała. stąd pytanie co to jest za ekstra materiał, że jeden otworek wpływa na żywotność. chyba że komuś się rece trzęsą i ma problem z przewdzianiem tej uszczelki przez założone szpilki do samego końca i wtedy mu się rwieWink na to już rady nie ma, trzeba zostawić silniki w spokoju bo oprócz zakładania uszczelek jest jeszcze do ustawienia zapłon...
Stron: 1 2
Przekierowanie