Chlopcy Rometowcy - Forum Romeciarzy!

Pełna wersja: Magneto i iskrownik Romet Kadet
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Witam. Mam problem z moim Kadetem. Remontuje silnik, wymieniłem wał, bo był krzywy, nowe łożyska, simmeringi i iskrownik. Założyłem iskrownik i próbuje założyć magneto, lecz ociera o iskrownik i przez to ciężko się obraca. Trochę ociera, zeskakuje i przestaje i znowu ociera. Nie wiem dlaczego tak jest? Pomocy. :/
Bo podczas składnia skrzywiłeś wał? Bym się nie zdziwił, skoro jeździsz z kołem bez 5 szprych Facepalm2


Kolejna opcja to po prostu inne pasowanie - ja też miałem tak, że po rozebraniu zapłonu magneto lekko zaczęło ocierać po ponownym złożeniu - po prostu wszystko się inaczej schodzi i tyle...

Pilnik i jedziesz panie zielonka
Żeś się czepił tych szprych. -,- Nie jeżdżę bez 5 szprych, bo silnik jest remontowany, a po remoncie szprychy założę, tak dla sprostowania tematu. A i dzięki za odpowiedź. A wału nie skrzywiłem, bo jest nowy. -,-
Nowe chińskie iskrowniki mają tendencje do bycia nad wymiarowymi i jedyna opcja to obszlifować cewki w iskrowniku.
(12-07-2016 23:58:58)barcelxxl napisał(a): [ -> ]Nowe chińskie iskrowniki mają tendencje do bycia nad wymiarowymi i jedyna opcja to obszlifować cewki w iskrowniku.

Gdzie wywnioskowałeś, że problem u niego jest z chińskim iskrownikiem?




Co z tego czy nowy wał? Nawet nowy wał może być krzywy, a sugerując się twoim kołem nie sądzę, że ten remont został przeprowadzony odpowiednio
Co ma koło do iskrownika??? A i po to się remontuje, żeby coś naprawić, dokupienie szprych do koła to też część remontu. Więc jak się nie znasz to lepiej nic nie pisz, ale widzę, że wiedzę o tym jak wypominać komuś koło, które dopiero zostanie wyremontowane (a Ty już coś, że jeżdżę bez 5 szprych) masz bardzo dużą. -,- Kolega wyżej normalnie odpowiedział na to o co prosiłem. A nie jak Ty, fala hejtu się wylała, bo nie mam 5 szprych. Naprawdę, szkoda gadać. Facepalm2
możesz mieć twż krzywe koło zamachowe, sprawdź bez iskrownika jak się obraca sam wał bez i z kołem zamachowym.
Jeśli wcześniej nie ociarało a był krzywy wał to wskazuję na koło magnesowe.

Wysłane z mojego Y635-L01 przy użyciu Tapatalka
Już jest ok. Dotarłem trochę cewki. Temat zamykam.
Przekierowanie