Chlopcy Rometowcy - Forum Romeciarzy!

Pełna wersja: Romet Kadet
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Witam!

Na początku chciałbym napisać, że jeżeli ten post znajduje się w złym dziale to bardzo przepraszam, ale jestem tu nowy.

Wracając do tematu:
Jestem właścicielem Rometa Kadeta M780 z 85 roku. Chciałbym zwiększyć jego moc, poprawić wkręcanie na obroty, zwinność itp. Wcześniej zapoznałem się z tematem i jakby, to powiedzieć wiem gdzie dzwoni, ale nie wiem, w którym kościele. Oto kilka pomysłów które chodzą mi po głowie ale potrzebuje sprostowania:

Cylinder, tłok, pierścienie z silnika 019 i tu pojawia się problem z głowicą. Jeżeli miałbym wstawić głowice od 019, to nie posiada ona dodatkowego mocowania do ramy, które ma Kadet i czy wtedy wstawiać oryginalną głowice od Kadeta, czy kombinować z tą od 019.

Zapłon CDI lub tyrystorowy:
Chciałbym wstawić 1 z tych zapłonów. Wolałbym wstawić zapłon tyrystorowy ze względu na koszty, ale wszystkie linki do schematów wygasły i czy mógłby mi ktoś podrzucić jakiś schemat byłbym wdzięczny.

Gaźnik K60b:
Na allegro występują te gaźniki tylko na jednych aukcjach mają one taki filterek na końcu w kształcie walca, a na drugich nie i tu nasuwa mi się pytanie czy kupić model z tym filtrem czy bez niego

Za wszelką pomoc z góry dziękuje Smile
Dobre efekty przynosi cylinder 019 50/4 + kolanko i tłumik simsona + spalanowana głowica.

Głowica 019 a 023 nie różni się w sumie niczym. Ale warto poszukac taiej która ma wyższe żeberka
jak kupisz k60b to kup sobie jeszcze dysze, ale ten gaznik i tak nie jest za dobry.
Zapłon CDI od Charta skompletujesz do 200zl spokojnie, a wartosci nie straci jak nie potniesz kabli wiec jak bedziesz chcial wrocic do platyn to kasa sie zwroci - no i pasuje w technologi plug&play Smile
Przekierowanie