Chlopcy Rometowcy - Forum Romeciarzy!

Pełna wersja: Dolot
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Witam

Mam taką zagwozdkę. Jak na osiągi wpłynie wydłużenie dolotu o 8mm ?
Chodzi mi o zamontowanie gaźnika 16n1-11 na króćcu 14MC, i z tego co widzę, aby było tak jak ja sobie wymyśliłem, to trzeba dołożyć podkładkę pod króciec. Inna sprawa, że mam w tej chwili tłok od MB50 więc czas otwarcia okna ssącego jest wydłużony o 2.5mm. Jak to wszystko się ze sobą zgra ?

Wypowie się jakiś tuner ?
Lekko wolniejsza reakcja na gaz a pod obciążeniem wyczujesz dodatkową mułowatość. Testowane na silniku simsona 90/4 -wydłużałem króciec na wężu gumowym.

Skrócenie w silniku jawa 50 - polepszyło elastycznośc w środkowej części obrotów, motorek lepjej jeżdził z pasażerem.

Wiec proponuje ci zbytnio nie kombionwać z tym
Dzięki. W takim wypadku trzeba coś innego wymodzić.
Skróciłem ten dolot o 2mm (było 4mm wliczając jedną potrzebną uszczelkę) i Charcik zdecydowanie lepiej się zbierał.
Witam ponownie

Tym razem chodzi o gaźnik. Mam 16n1-11. Jedyne zmiany to dysza 70 i iglica na 2 ząbku. Problem wygląda tak. Jak silnik jest nie rozgrzany, to wkręca się pięknie. Żadnego muła, nic. Z kolei jak się nagrzeje to przy dodaniu gazu muli. Jednak odnoszę wrażenie w czasie jazdy, że na wysokich obrotach brakuje mu paliwa. Mogę go ustawić tak aby nie muliło, ale wolne obroty są wtedy nie za ciekawe. Filtr jest oryginalny. Czy filtr od Simsona byłby dobrym rozwiązaniem ?
Sprawdź co dzieje się bez filtra.
Bez filtra nie muli, ale zostaje te nieszczęsne paliwo na wysokich obrotach. Swoją drogą świeca ma brązowy kolor.
Przekierowanie