1.Czy jest możliwość założenie zapłonu elektronicznego do silnika 019 ?? chodzi mi po prostu żeby zwykły się nie rozregulował.
2.Czy da się jakąś inaczej usprawnić jaki maksymalnie (bezpiecznie) da się wpakować cylinder.
3.Myślałem nad GAŹNIK K60B bo możliwe że ze starym są problemy ale nie wiadomo przeczyści się.
4.I czy nie da się inaczej usprawnić fabrycznego motorka ??
(Na zdjęciu jest dopiero odnaleziony w stodole teraz trochę wygląda lepiej.)
I czy dali byście jakieś linki było by bardzo miło z góry dzięki
Było milion razy. Każde usprawnienie skończy się uszkodzeniem skrzyni. Automat wyrobi się bardzo szybko od zwykłej jazdy. Więc zostaw go albo sprzedaj jakiemuś kolekcjonerowi
Ps chętnie go kupię
Nowych K60b nie polecam, nie do wyregulowania + mają swoje humory, o wiele lepszy były jakiś bing lub od kosiarki/kosy/piły łańcuchowej.
(27-06-2016 10:04:19)Conqeror napisał(a): [ -> ]Było milion razy. Każde usprawnienie skończy się uszkodzeniem skrzyni. Automat wyrobi się bardzo szybko od zwykłej jazdy. Więc zostaw go albo sprzedaj jakiemuś kolekcjonerowi
Ps chętnie go kupię
Nie chodzi mi o opakowanie cylindra 72mm i o gaźnik z Ferrari. Chodzi mi o lekkie podwyższenie osiągów dla lepszej pracy silnika żeby było mu i chodzi mi o funkcjonalność np. żeby nie regulować cały czas gaźnika.
Raczej go prędko nie sprzedam sprzęt po dziadku i myślałem że ten ROMECIK będzie zalążkiem mojej nowej pasji.
(27-06-2016 15:07:30)Użytkownik usunięty napisał(a): [ -> ]Zrobić 50/4 w cylindrze i skrócić kolanko wydechowe, aby wchodziło 3 cm w rurę wydechową.
Jestem nowy w motocyklach wytłumaczy mi ktoś o co chodzi 50/4 wiem ze 50 oznacza mm ale o co chodzi z tą 4 i gdzie takie coś można nabyć?
Pisiąt to pojemność silnika. Łamane przez cztery to ilość okien płuczących w cylindrze. Oddaj jakiemuś majstrowi do przerobienia. Lagoonowi na przykład.
Daj jeszcze liczony dyfuzor pod to, tylko nie narzekaj jak ci skrzynia siądzie po 100km.
Nie chodzi mi o to żeby jechał 80 na godzinę czy więcej. Tylko żeby dobrze się zbierał i te 60 jechał nic więcej i nie chce zarzynać motorka po prostu
Wysłane z mojego Coolpad E501_EU przy użyciu Tapatalka
Jeżeli nawet nie wiesz co oznacza liczba 50 i 4 z 50/4 to lepiej się nie bierz za te tuningi.
Czyli coś takiego :
http://www.bikepics.com/pictures/1357844/
plus tłumik i kolanko z simsona, splanowana głowica i nawet zaczyna to wmiare jeżdzić.
Jednak mimo wszystko przerobki tego silnika są nie opłacalne bo chwila moment sie rozleci i będziesz cokawałek naprawiał. Już to przerabiałem
jak nie magneto sie urwie, to jakiś tryb pęknie ...