Cześć
Są tutaj jacyś fachowcy od am6?
Mam problem z moim Rieju MRX. Problemem jest jego spalanie...Tankowałem w poniedziałek do pełna i we wtorek już rezerwa po przejechaniu może 40km...No to we wtorek dotankowałem znowu pod korek i dzisiaj po przejechaniu 25km około spalił już jakieś 3-4,5L
W przeliczeniu na 100km wychodzi spalanie na poziomie około 14L/100km
Może nie jeżdżę jakoś bardzo oszczędnie, ale znowu nie ma ciągle full manety... Set silnika to:
-Cylinder Top Performance Trophy 70
-Gaźnik Dellorto 21mm Black Edition
-Membrana seria
-Wydech Hebo Performer
Iglica w gaźniku jest już najniżej jak tylko się da, mieszanka ustawiona śrubą na dosyć ubogą... Co może być problemem?
Wiem że to banalne, ale czy nie cieknie nigdzie?
Za wysoki poziom w komorze pływakowej, zacięty zaworek. Przeszlifuj jeszcze drobnym papierem ściernym tłoczek od ssania bo on też mógł się zaciąć. Posprawdzaj to
. Napisz czy bardzo kopci i jak z osiągami.
(15-06-2016 21:11:59)KeiSangi napisał(a): [ -> ]Wiem że to banalne, ale czy nie cieknie nigdzie?
Wszystko suchutkie, tak jak powinno być
(15-06-2016 21:15:09)Ziomek Edek napisał(a): [ -> ]Za wysoki poziom w komorze pływakowej, zacięty zaworek. Przeszlifuj jeszcze drobnym papierem ściernym tłoczek od ssania bo on też mógł się zaciąć. Posprawdzaj to . Napisz czy bardzo kopci i jak z osiągami.
Nie kopci jakoś bardzo, jedynie przy odpalaniu trochę zakopci. Osiągi są dobre, idzie w rezo bez problemu, v-max teraz nie mam jak sprawdzić, ale te 80km/h pojedzie na pewno
80km/h przy takim secie to mało. Tyle to seria jedzie. Posprawdzaj wyżej wymienione elementy, jeszcze możesz sprawdzić czy listki membrany nie odstają.
Zobacz czy przelewem nigdzie z gaźnika nie leci
(15-06-2016 21:39:42)Ziomek Edek napisał(a): [ -> ]80km/h przy takim secie to mało. Tyle to seria jedzie. Posprawdzaj wyżej wymienione elementy, jeszcze możesz sprawdzić czy listki membrany nie odstają.
Nie napisałem, że nie jedzie więcej
Nie sprawdzałem, bo nie było drogi dobrej do tego, a poza tym zębatki są lekko na moc, więc też jakiś kosmicznych prędkości nie będzie
Co do membrany to wykręcałem ją jakiś miesiąc temu i listki odstawały trochę, odwróciłem je i już przylegały wtedy. Myślisz, że gdyby membrana była nieszczelna to mogło by tak wzrosnąć spalanie praktycznie 2-krotnie?
(15-06-2016 21:43:22)Latos napisał(a): [ -> ]Zobacz czy przelewem nigdzie z gaźnika nie leci
Raczej nie, bo silnik suchy i pod moto też, ale jeszcze upewnić się mogę
Trochę by wzrosło, no ale nie 2-krotnie. Najpierw sprawdź ten gaźnik
.
(15-06-2016 21:53:58)Ziomek Edek napisał(a): [ -> ]Trochę by wzrosło, no ale nie 2-krotnie. Najpierw sprawdź ten gaźnik .
Okej tylko naprowadź mnie jak tam zaworek wygląda i jak sprawdzić czy jest zacięty, bo Dellorto to ja może 2 razy rozbierałem
Jaki masz filtr powietrza?
(16-06-2016 00:17:06)plusminus napisał(a): [ -> ]Jaki masz filtr powietrza?
Filtr mam seryjny, czyli gąbeczka w plastikowej puszce
Jaki kolor ma świeca ? Po opisie stawiałbym na nieszczelny zawór membranowy.
Wymontowałem dzisiaj zawór i po jednej stronie (czyli 2 listki) nie przylegają całkowicie do obudowy membrany. Jest delikatna szparka, przez którą prześwituje jeżeli popatrzymy pod odpowiednim kątem
Jeszcze dzisiaj sprawdzałem jaka jest dysza główna i siedzi tam 90. Kupiłem dzisiaj 85 jak by co, ale nie zakładałem jeszcze, bo nie wiem co z tą membraną