Chlopcy Rometowcy - Forum Romeciarzy!

Pełna wersja: el clasico nie pali na cieplym
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Witam mam problem z moim chińskim motorowerkiem a mianowicie.Kupilem do niego silnik 72cc ale wlasciciel mówil ze jak sie chwile nagrzeje to gaśnie.Jak jest zimny zapala za 2 kopem ale po chwili słychac jak sie nagrzeje spadek obrotów,zgaśnie i juz niechce odpalić.Clylinder tlok pierscinie podobno sa nowe ale glowica nie wyglada na nowa wydaje mi sie ze ma za male sprezanie.Na kilku gaznikach to samo,rozrząd zawory ok.
Pewnie tłok puchnie, za ciasny dobrany.
Skoro głowica nie wygląda na nową to może nie została wymieniona na większą przy przeróbce na 72cc i dlatego nie pali na ciepłym. Zmierz średnicę komory spalania w głowicy, 50ccm powinna mieć 39mm, a 72ccm 47mm.
Ale glowica jest do 72 bo ma normalny duzy otwór na gaznik tylko wyglada na uzywana
Artur258320 napisał(a):Ale glowica jest do 72 bo ma normalny duzy otwór na gaznik tylko wyglada na uzywana
A w moim jest gaźnik do 110 (i pasuje do 50), cylinder 72 i głowica 50, a dowiedziałam się dopiero jak zmierzyłam średnicę komory spalania. Zdjęcie głowicy nie jest niczym trudnym, a będziesz pewny.
Moja mz gasła na ciepłym i nie było rady odpalić, u mnie była cewka walnięta. Nie wiem jak w chińczykach z cewką, ale lepiej sprawdzić.
Cewka, dobra regulacja gaźnika, możliwe że świeca. Moim zdaniem to jest kwestia regulacji gaźnika
Jeśli to gaźnik, to może być to wina zbyt bogatej mieszanki, a jeśli ma automatyczne ssanie to awaria elektrozaworu ssania.
tez myslalem ze to gaznik wiec pozyczylem od kumpla (on tez ma 72) gaznik i nic to nie dalo nawet próbowalem go jakos uregulować a u niego mimo rozregulowania pali od kopa i nie gasnie,myslalem tez ze to moduł ale podmienilem i to samo.Pod koniec tygodnia sprawdze ta glowice a to co napisala Motorowerzystka to nie prawda ze niczym sie nie różnia ,bo róźnią sie otworem w glowicy na króciec a gaznik i tak bedzie pasował.
Artur258320 napisał(a):a to co napisala Motorowerzystka to nie prawda ze niczym sie nie różnia
A czy ja napisałam, że się nie różnią? Nie przekręcaj moich słów roll
A to przepraszam nie przeczytalem dokladnie ,ale u ciebie byl otwór w głowicy normalnie jak na króciec 110/72 czy mialas normalny ten na 50
W 72 i 110 kanały mają 22mm, w 50cc jest trochę mniejszy. Nie trzeba żadnych głowic ściągać aby sprawdzić
Ogólnie to polecam wykręcić trochę śrubkę od powietrza to powinno pomóc
Jezeli jest to 4t to sprawdź luzy zawodowe.
Problem juz po czesci rozwiazany,choc sam sie niespodziewalem takiego rozwiazania,byl zatarty i to dosc mocno na 1/4 cylindra .Zdjelem sworzen ale na główce korbowodu jest od zatarcia jakies zadziory i nie moge wsunąć sworznia przelecialem to papierem sciernym ale za wiele nie dalo.
Przekierowanie