Chlopcy Rometowcy - Forum Romeciarzy!

Pełna wersja: dysza chart
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Witam,potrzebuje wiekszej dyszy niz orginalna, czy ta dysza bedzie pasowac do gaznika 14mc ? http://www.jackmotors.pl/old-timer/dysza...aign-id=14
nikt nic nie wie ? ;/ gwint dyszy to m5 ?
M5 to do simsona.
a do charta ?
Idź do sklepu z tą dyszą to coś Ci dobiorą
Z jakiego powodu chcesz wymieniać dyszę w tym gaźniku?
tez nie wiem, na sprawnym silniku w tym gaźniku można ustawić taką mieszankę że jak się wleje oleju 1:50 to świeca będzie się wypalać całkowicie na czarno. Może mu zależy żeby nagar zwierał elektrody?
Do serii org dysza jaka jest w tym gaźniku spokojnie wystarcza, a do czegoś więcej to ten gaźnik z kolei się nie nadaje.

Nawiązując do tematu, o większej przepustowości dysza występowała w gaźnikach 14mc z silników stacjonarnych np. kosiarka dezamet.
stachu jak sądzisz? czy wymiana dyszy w 14mc polepszy pracę tego gaźnika? u mnie obecnie toto leży zamontowane do nowych karterów 027 i nic z tym na razie nie robię, bo podczas testów ten gaźnik dawał za ubogą mieszankę. silnik był dość słaby a świeca wypalała się na jasny brąz. fakt faktem w obu gaźnikach dysze mają ten sam gwint więc jak coś podpasuję do 14mc to i autor się ucieszy.
chce troche zwiekszyc przepustowosc ,poniewaz ,chart jest po szlifie,tlok 39mm,no i mam wrazenie ze brakuje mu paliwa. po przejechaniu kawałka,na v max cos dziwnego sie dzieje, tak jakby go cos zblokowywało ,zwalniało,nie ma zadnego buuu ,czy duszenia ,tylko zgrzyt i wydaje mi sie ze wypala w tym momencie tyle paliwa ile jest w stanie, lecz troche to malo,i po chwili znow przyspieszy, lecz troche mnie niepokoja zgrzyty w silniku gdzies, patrzylem tlok, pierscienie okej sa
Zgrzytanie chcesz gaznikiem zaleczyc?
niee hehe, to juz osobny temat ;P
Przekierowanie