Witam ! Otóż mój problem polega na tym że mam możliwość wstawienia tłoka nowej produkcji z tego co pamiętam almot i starej poczciwego ZMD , którego polecacie ? Dodam że dopasowanie było by takie do starego tłoka pierścienie nowej produkcji , a w nowej cały kpl nowy
, informuję że oba tłoki są fabrycznie nowe i zastosowanie do komarka 2350
http://chlopcyrometowcy.pl/hosting/image...153316.jpg
Nad czym tu się zastanawiać? Tylko ZMD.
Korzystając z okazji, warta coś tłok ZMD nowy, bez pierścieni?
Wysłane z mojego XT1524 przy użyciu Tapatalka
Nowe piersccienie maja inne zamki
A to szkoda
Wysłane z mojego XT1524 przy użyciu Tapatalka
(11-05-2016 01:32:45)charper napisał(a): [ -> ]Nowe piersccienie maja inne zamki
? Tak ogólnikowo ?
Zależy który rok produkcji tłoka. Z zamkami różnie bywało. Nic nie będzie inne zapewne. Chyba ze tłok masz produkowany przed 76 rokiem. Do tamtego czasu szły na kwadratowe zamki. Niemniej jednak oba do siebie pasują bez większego znaczenia.
Po 76 tłoki miały polokragle zamki a pierścienie do dziś takie same zamki mają.
Wiec nie czaje co to za stwierdzenie szarpera
Pierścienie dzisiejsze niczym nie różnią się od starych zmd. Prócz wyglądu zamków zależnie od roku produkcji. Materiał ten sam. O ile kupisz te czarne a nie gładkie z powłoką chromowana
Piotrek. Jeżeli masz wybierać bierz zawsze ZMD pewne i zywotne
Mam almota w obydwu silnikach i jest spoko (w porównaniu do gów
CX), nic złego się nie dzieje - od siebie mogę polecić.
Może nie w Romecie, ale mam tłok z Al-Mot'u już drugi (nie pytajcie dlaczego
) i kolejny raz też od nich kupię jak zajdzie potrzeba. Za niedługo kupuję zestaw cylinder z tłokiem, i mam nadzieję, że będzie tak samo dobrze
Wysłane z mojego XT1524 przy użyciu Tapatalka