Chlopcy Rometowcy - Forum Romeciarzy!

Pełna wersja: Opinie Yamaha slider 50
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
szukam opini na temat yamahy slider 50
Z wyglądu nie za ciekawa , jak dla mnie Big Grin Mało plastików do połamania :F
Silnik podbno sie szybko grzeje Undecided kapcia łatwo sie pali nią Smile
Brak schowka pod siedzeniem Dodgy
Ja wolałbym kupić Simsona niż tą Yamahe
(26-03-2012 21:09:06)papi99 napisał(a): [ -> ]Ja wolałbym kupić Simsona niż tą Yamahe


No ale on pewnie sie chce z kimś zamienić za WSK-ke
mi sie to nie podoba to wogule nie ma wyglądu ale twoja decyzja
Dla mnie - Zwykły kible !
do d**y maszyna
kup sobie w tej cenie simsona albo charta
(27-03-2012 19:20:10)kilof napisał(a): [ -> ]do d**y maszyna
kup sobie w tej cenie simsona albo charta
Też tak myślę że byłoby lepiej :F Ale twoja decyzja
yhy jeszcze sie zastanowie może lepiej naprawie wsk
sorry ze post pod postem ale mam jeszcze pytanie co może być powodem ze ten kible szybko sie grzeją ja mam chińczyka i jeszcze nigdy sie nie zagrzał aż tak żeby tłok spuchł a jeźdze nim po lesie i go katuje i nic mu nie jest
Jedynym powodem dla którego może się grzać dobrze wyregulowany silnik jest po prostu słabe chłodzenie (zbyt mała powierzchnia żeber w AC, albo zbyt mała objętość kurtyny wodnej/zbyt mała wydajność pompy w LC). Co do motorku, jest to dużo bardziej zaawansowany technicznie sprzęt niż chart czy simson. Osobiście nie miałem z nim styczności, ale marka mówi sama za siebie- jeśli jest w dobrym stanie, na pewno bezawaryjnie nabijesz nim baardzo dużo kilometrów. Pozostaje tylko kwestia wyglądu- albo ci się podoba albo nie, albo chcesz skute r albo nie chcesz.
czyli że sie grzeje to może być wina cylindra??
No nie do końca Big Grin Jak jest coś źle ustawione to przesto będzie sie grzał , albo jak po szlifie cycke to może tłok za bardzo spasowany Cool


A ty chcerz wymieć sie za wsk na tego skutera ??
kedzik28, napisałem co może być przyczyną powszechnego grzania się tych skuterów- wada fabryczna (to o czym pisałem). A w przypadku indywidualnego skutera przyczyn może być dużo. Źle ustawiony gaźnik, zapłon, zbyt ciasno spasowany tłok, etc.
Przekierowanie