Tak więc dnia 3 maja stałem sie szczęśliwym posiadaczem charta z 89r
Jedyną poważną wadą jest brak iskry spowodowany zepsuciem impulsatora (chętnie kupie) po za tym do mniejszych wad mozna zaliczyć urwana sprężynę kopnika oraz urwana dzwignie zmiany biegów.
Plany są takie by ogarnąć zapłon i dźwignie porobić zaprawki / polerki i jeździć
Na zime jakis wiekszy remont silnika itd.
Zachecam do komentowania
Więcej zdjęć niebawem
Pełen oryginał, nic dodać nic ująć.
Gratuluję zakupu.
2/10
Wysłane z mojego PSP5504DUO przy użyciu Tapatalka
Z wyglądu całkiem całkiem
W trakcie czekania na impulsator postanowiłem zrobić jednak mały remont silnika (wymiana łożysk simmerow itd) jutro silnik idzie więc na stół
Z papierem
A jak myślisz ile mogłem dac?
[img]blob:https%3A//drive.google.com/233db1d6-2f35-4b44-b159-b4da4f00b7e7[/img]
Z poprzednim postem coś nie wyszło ale niestety nie mogę zedytować :c
Ostatnimi czasu się trochę działo.
Na początek trochę fotek-*.
Silnik przed remontem:
Po rozebraniu silnika okazało się że łożysko na wale straciło koszyczek
(Silnik mi na tym odpalał
)
Po dotarciu części zabrałem się za wycinanie uszczelki z gambitu
Już społowiony silnik:
Dosłownie przed chwilą przyszedł impulsator od użytkownika ZMD-52
Więc jest światełko w tunelu że jeszcze dzisiaj go odpale
Pokusiłem się nawet o założenie plomby
Byle do odpalenia
Po małych przejsciach charcik jezdzi odpala hamuje :3 przy okazji wymieniłem uszczelniacze na lagach. Jutro trza bedzie zacząć "docierać"
Widziałem jak stał na sprzedajemy chyba, niezła okazja
Gratuluje zakupu i wazne, że trafił w dobre ręce xd
Wczoraj do 20 padało, jak przestalo to dorwalem sie do charciny i zrobilem jakies 20 km po okolicy
Do zrobienia:
Wycentrowanie przedniego koła
Naklejenie nowych naklejek
Lekkie usprawnienie silnika
Ogarnięcie swiateł (dzialaja ale slabo pewnie jedna cewka spalona)
Polerki Zaprawki itd
swiatlo jest tylko z jednej cewki
pewnie styki gdzies nie lacza albo masa. slaba
nie prawda ze do swiateł jest jedna cewka. przynajmniej nie w oryginale.