Chlopcy Rometowcy - Forum Romeciarzy!

Pełna wersja: 50/4 pare pytan
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Tak jak w temacie,
1. Na seryjnych gratach cos oprocz lepszego wkrecania sie na obroty uzyskam?
2. Doswiadczalnie, jak bardzo powinien grzac sie cylinder bo mam wrażenie ze troche za mocno. Czy przyspieszenie zaplonu obnizy temp?
3. Leje ten czerwony dodatek do pilarek do paliwa. Mam teraz iglice na maks w gore i swieca jest okopcona ani na bialo ani na czarno. Taki szary. Czy tak ma byc?
Dadam ze cyl po szlifie nowy tlok i pierscienie. Zrobione 250 moze 300km teraz powoli zaczynam go gazowac sprawdzajac jak reaguje.

Wysłane z mojego LG-H955 przy użyciu Tapatalka
1. Zależnie od wykonania powinna poprawić się elastyczność silnika lub wyższe partie obrotów.
2. W silnikach typu AC jest mała stabilność termiczna, ale powinna ona być w granicach 120-140 stopni. Wcześniejsze następowanie zapłonu może obniżyć temperaturę, ale należy pilnować normy kąta zapłonu, aby nie opóźnić go zbyt mocno.
3. Taki kolor może być
A jaka jest szansa ze nastapi wzrost v max? Nie chodzi mi zebym wykrecal ponizej 10s na 400m ale zebym mogl spokojnie jechac 55 wiedzac ze nie jest to palowanie. Na poprzednim almotowskim cylku 55 to wszystko co moglem wyciagnac. Teraz czekam jeszcze az dotre i zmniejsze dawke oleju do 25 bo mam teraz ok 40

Wysłane z mojego LG-H955 przy użyciu Tapatalka
Wszystko zależne od wykonania, przełożenia. Jeżeli silnik się dotrze i będziesz czuł, że da radę spokojnie na innym przełożeniu, to możesz zmienić zębatkę przednią.
Tylko wiesz. Mam teraz 12 i powinienem ponad 60 leciec. Waze 80kg i wg mnie ta predkosc powinna byc predkoscia realna.caly czas walcze o te pare km/h lecz zawsze wracam z tej walki na tarczy. Jezeli teraz sie nie uda to kupuje 6 setke i 100km musi mnie pociagnac.

Wysłane z mojego LG-H955 przy użyciu Tapatalka
Przekierowanie