To ten Ogar 900 co go kiedyś pokazywałaś?
Kup jakiś spray i go pomaluj bo wygląda okropnie
Jakie masz plany co do niego ?
MZtkowicz, tak
3SDM, wał się obraca, biegi chodzą. Chociaż w ogłoszeniu było że zatarty wał, a chodziło raczej o tłok
Na zdjęciu będzie widać. W planach zrobienie silnika, kolega poradził mi żebym kupiła komplet na 80 ccm bo będzie miał więcej mocy, tak też zrobię. Zmienię też śruby te co są na sprzęgle bo jak widać zjechane strasznie
Kierownica prosto, ale koło nie rozumie
Opony prawie nówki. Kurcze, chyba nie dostałam kluczyka... Ech, jutro sprawdzę może gdzieś się zapodział, chociaż może wcale go nie było bo pod siedzeniem jest jakiś przełącznik on-off
Trochę Ci współczuję, że będziesz się użerała z tym chińskim badziewiem.Skoro tłok jest zatarty, to radzę zajrzeć do pompy oleju czy jest sprawna, co by się nowe 80 czy tam 72 nie zatarło
.
W tych silnikach nie ma żadnej tulejki ( łozyska ślizgowego ) w korbowodzie.Sworzeń pracuje bezpośrednio w główce.
kadetmen, to co to może być jeśli tłok się nie rusza? Korba chodzi a tłok stoi
Robię listę zakupów i chcę od razu wszystko kupić.
Pewnie zatarł się sworzeń w korbowodzie.W najlepszym wypadku do wymiany sworzeń, a w gorszym cały wał, co jest bardzo prawdopodobne ( stalowy sworzeń zatarty w stalowym korbowdzie nie wróży niczego dobrego )
Nie lepiej wyjdzie kupić nowy silnik ? Albo używany dobry za w miarę rozsądną cenę ?
3SDM napisał(a):Nie lepiej wyjdzie kupić nowy silnik ? Albo używany dobry za w miarę rozsądną cenę ?
Jakbym miała kupować sam silnik to bym kupiła zamiast niego, cały kosztował mnie 200 zł, a za tyle nawet używanego silnika nie kupię
Tu mam koła, całą instalacje 12v, przełączniki, manetki, linki. Nigdzie mi się nie śpieszy, powoli jakoś go zrobię, mam nadzieję z Waszą pomocą
Czy może być głowica 50, a cylinder 72?
Raczej nie, za duży skok.a może 60 i wał z wypełniaczami.
adam50t1 To nie simek.
Jak cylinder 72 to i głowica też bo z głowicą 50 będzie słabiutki.