Chlopcy Rometowcy - Forum Romeciarzy!

Pełna wersja: Gasnie po dodaniu gazu/ nie trzyma obrotów
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Witam mam crossa 50ccm postanowiłem przeczyscic w nim gaznik wykreciłem przedmuchałem kompresoerem wszystkie dysze, pływaka wgl nie ruszałem, skręciłem i od tego czasu mam z nim problem odpala na ssaniu itd.. ale gdy jade nim i zwieksze gaz na maxa na manetce to on sie dławi/ gaśnie jest takie"buuu" a jak puszcze gaz i lekko dodam to znowu chodzi,obrotów nie trzyma lecz gdy przykece obroty na maxa na gazniku to wtedy nie gasnie.. ja już nie wiem co mogło się z nim stać, nawet swiece w nim wymieniłem, kompresje tez dobra ma, jesli wy mi nie pomozecie to juz raczej nikt..

Proszę o szybką pomoc, Pozdrawiam.
Co to za pierdoła? Mini Cross z silnikiem pocket bike?

Z tego co piszesz dostaje za mało paliwa

Musisz wyregulować pływak podginając widełki w dół lub w górę (już nie pamiętam, w którą stronę)

Zresztą skoro nie trzyma obrotów, to może łapać lewe powietrze, więc i to może być przyczyną muła na całym gazie.

Posprawdzaj łączenie króćca z membraną oraz króćca z gaźnikiem, może w ogóle tam uszczelek nie masz...
a może być filter zasyfiony? i to rieju rr Wink
Wkręć śrubę od powietrza
jak ją wkrece na maxa to wgl gazu nie idzie dodac bo juz robi "buuu" a jak wykecrece o te 2 obroty to praktycznie to samo musze miec ja wykrecona prawie do konca.
A powinien sie lepiej wkręcać... no regulacja gaźnika chyba albo lewe powietrze, psikaj dezodorantem w okolice króćca, jak wejdzie na obroty to bierze lewe
-otwórz korek od baku i sprawdź wtedy, może odpowietrzanie się zabrudziło (mało prawdopodobne)
-może przy montażu pomyliłeś dyszę główną z dyszą wolnych obrotów i wkręciłeś odwrotnie
-najlepiej rozkręć jeszcze raz, włóż w benzynę na kilka minut i dmuchaj kompresorem, jak patrzysz na dysze pod światło to musisz widzieć prześwit
-sprawdź czy założyłeś uszczelki


Jak moja motorynka się muliła to okazało się, że wszystko na raz było:
-za dużo oleju w paliwie
-iglica przepustnicy ze sklepu miała 4 rowki zamiast 3ch
-zapłon lekko przestawiony
ja tez miałem dużo oleju w paliwie, narazie przeczyszcze filtr i zobacze.
Jaki tam masz gaźnik? Sprawdź łączenie gaźnika z króćcem o ile nie pękł Ci. Najprościej, jak było pisane wyżej- dezodorantem przy zapalonym silniku.
możesz mieć zapchany wydech jak ja w ogarze
najprędzej śruba od powietrza
Przekierowanie