Chlopcy Rometowcy - Forum Romeciarzy!

Pełna wersja: Simson S51 C
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Stron: 1 2
Witajcie Smile

Dzisiaj stałem się posiadacze, simsona z roku 1986 S51 Confort 4B 6V elektronic
Zdjęcie jeszcze u poprzedniego właściciela
Simson w bardzo duzym stopniu oryginalny, wręcz prawie caly



Jestem zadowolony z zakupu, co prawda trzeba troszkę w nim pogrzebać ale nie kopiłem nowego.

Do zrobienia
Mocowanie kolanka do cylindra
Tylne zawieszenie - dupa troche lata
Regulacja sygnału
Wymiana żarówki przedniej lapy i kontroli swiatel
Później remont silniczka - nie narzekam ale nalezy mu sie
i malowanko
Wow piękny oryginalny Simson Comfort ja bym na twoim miejscu go zostawił spokoju i nie malował Smile Ile dałeś jeśli można wiedzieć ? Tongue
Chyba trafiłeś szóstkę w totka jeśli jest kompletny i oryginalny Big Grin
Jest jak najbardziej w oryginale, mam niemiecką książkę serwisową - o ile można tak ją nazwać, dowód zakupu, byl kupiony w DDR

wyniosło mnie to 2 Koła
Ładny Wink. Proponuję gumy na licznik i obrotomierz, szkoda że 6v jak elektronic to by się przydało 12v już.
Malo ich jest wiec raczej zostanie w oryginale, będę tylko odświeżać
Niesamowite jednak legendarny wariant comfort istnieje naprawdę !
A więc tak, troszke czasu jż jestem w posiadani simson. W tym czasie przeszedl przegląd i zostal przerejestrowany.

Wymienilem już kilka drobiazgów które tego wymagaly i częsci eksploatacyjne takie jak caly napęd, napęd licznika, linka sprzegla i takie tam

Z rzeczy które muszę zrobić i będą robione już w tym tygodniu

Zmiana pokrywy zapłonu - niestety ktoś nie dbał o łańcuch i element pomiędzy łańcuchem został wyłamany. Kupie oryginalną kapę i oddam obydwie razem z nowym cylem i głowica pokrywy hamulców do malowania proszkowego.
Jak wyżej wymiana cylindra, fajnie by było kupić DDR - zerwany gwint kolektora, nie nie chce redukcji.
Wydech - troszkę powginany więc będzie nowy razem z kolankiem.
Obudowy liczników - nie wiedzieć czemu odkształciły się od góry - będą nowe.
Duże oryginalne lusterka simson.
Kierownica do wymiany bo chwyciła ją rdza - to już mam na stanie, ma ktoś pomysł jak bezpiecznie zdjąć gripy ze starej?
Regeneracja amorów ty, bo nie mogę kupić oryginalnych.



W pozniejszy okresie przejdziemy do kól.
Chodzi o gripa od klamki sprzęgła? może spróbuj po ściągnięciu już wszystkiego podgrzać kierownicę.
no właśnie myślałem żeby dac to do cieplej wody
Chociaż może dla pewności dokup tego gripa jeśli możesz, 8zł a Polak mądry po szkodzie xd
Simson padł Sad

Jechałem sobie normalnie, chwila postoju silnik cały czas chodzi na wolnych, ruszam, zaczęło nim szarpać strzelił z dwa razy.

Ciężko odpala (łatwiej na pych), jak jż odpali nie trzyma wolnych bootów. Jako taka jedzie, przy wciśnięciu sprzęgła obrotomierz leci do góry. Gaźnik wyczyściłem, bez zmian. Ma ktoś pomysł? czy winny może być jakiś element zapłonu?
Świeca jak wygląda? ja mam takie objawy jak zasyfi mi się nagarem, taki łącznik się z tego robi na przerwie na świecy.
ja bym zdjął cylinder Wink
Oj nie mam na to ochoty, na sciaganie cyla
No ale cos probowac trzeba
Swieca wczesniej byla puekna jak kawa z mlekiem, po awari czarna
Dzieki za odpowiedzi
Ktos moze cos jeszcze?
Stron: 1 2
Przekierowanie