Chlopcy Rometowcy - Forum Romeciarzy!

Pełna wersja: Problem z ogarem diagnoza i składanie silnika.
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Witam wszystkich użytkowników!
Kupiłem niedawno ogarka, ogarek miał taki problem
1. Zjechane tarcze sprzęgłowe, to w pewien sposób wyeliminowałem ale muszę i tak kupić nowe tarcze. Nie można było odpalić, po wymienieniu ogarek zagadał ale miał takie dziwne coś że nie trzymał obrotów sam wchodził na wysokie a zaraz schodził i gasł. Po zdjęciu cylindra ujrzałem tłok wyszczerbiony w miejscu sworznia, więc tłok do wymiany, cylinder jest dobry.
Więc czytałem sporo poradników itd. Polecają tłok 2-pierścieniowy (I taki był)
I taki pewnie kupie, a wy co sądzicie na ten temat? Lepiej kupić może inny?
(Tak w ogółem mam zamiar zamawiać z Jack Motors polecacie tą stronę?)
Z tłokiem jeżeli już kupię dam radę, ale zauważyłem na kolanku i wydechu sporą ilość oleju. Więc mam zamiar wymienić uszczelkę w silniku. Jak zrobić to aby nie ściągać aparatu zapłonowego i nie naciągać potem sprężyny startera? Uszczelkę mam zamiar założyć na silikon.
+ Jak zdjąć zębatkę z wału bez ściągaczy? Nie mam ściągacza ani nic w tym stylu a nie chce zejść. Sad
Jeszcze był taki problem jak cieknący gaźnik. Benzyna ucieka z komory pływaka. Pływak na 100% dobry, odginałem blaszkę na wszelkie możliwe sposoby i nic. Brak uszczelki może być powodem? Do gaźnika mam zamiar dokupić nowy przewód paliwowy + filtr paliwa jaki zestaw polecacie?
Więc, jakbym wymienił tłok, pierścienie, uszczelki, tarcze, wyregulował gaźnik, zapłon ustawić powinien już dobrze chodzić?
+ Mam drugi silnik nie do końca kompletny, rozpołowiłem go i wystrzeliła mi podkładka, jest ona ze startera? gdzie powinna się znajdować?
I jeszcze sprawa taka, jak można by było odnowić kartery? Wypolerować czy w inny sposób?
Po pierwsze to te wysokie obroty i późniejsze gasniecie są spowodowane tym że masz iglica jest zacięta w gaźniku po prostu odkrec nakretke tam gdzie wchodzi linka od razu do gaznika i ustaw iglice na rowku w Gazniku

Po drugie nie da się bez zdejmowanie zapłonu i sprężyny od startera zmienić ta uszczelkę w silniku bo te części będą stawialy opór. Z tym cieknacym paliwem z komory plywakowej są różne opcje być może słabo dokreciles te dwie nakrętki a druga opcja to to że może masz dziurawa ta komorę najprościej kup tą uszczelkę i zobacz co się dzieje

Po trzecie jak chcesz zdjąć zebatke to po prostu odkrec srobe i wyjmij te zebatke bo nie trzeba tam żadnych sciagaczy. A ta podkładka co Ci wypadła przy rozpolawianiu to nie musi być od startera tam sa różne podkładki

Po trzecie jak chcesz zdjąć zebatke to po prostu odkrec srobe i wyjmij te zebatke bo nie trzeba tam żadnych sciagaczy. A ta podkładka co Ci wypadła przy rozpolawianiu to nie musi być od startera tam sa różne podkładki
da sie rozpolowić silnik bez ruszania zaplonu czy calej tamtej strony kapy i wgl. jednak bez naciągania sprezyny sie nie obejdzie. Podkladka zalezy jaka, jak z podtoczeniem jakims to od startera. Zębatke od wału zdejmiesz tylko ściągaczem innej opcji nie widzę, ściągacz trójramienny. A co tych falujących obrotów to jest kwestia lewego powietrza, czyli albo simering wyplul albo uszczelki gaźnik-króciec, króciec-cylinder masz nieszczelne.
Przekierowanie