Czy jest możliwe przerobienie komarkowego silnika S38 w wersji na kopkę na wersję z pedałami? Jeśli tak to czy będzie to wiele zabawy i jak to zrobić? Wystarczy wymienić wałek z jego zębatką? Tylko czy wejdzie? bo nie mam i nie mogę przymierzyć..
wymieniasz wałek startowy wywalasz zaślepke od dekla i te gumowe amortyzatory zderzaka
A nie trzeba przypadkiem jeszcze zaślepić otworu w lewym karterze po zębatce przenoszącej obrót z kopki "wgłąb" silnika?
no to spoko, a o jakie "gumowe amortyzatory zderzaka" chodzi? i czy w ten otwór po prawej stronie z którego mam wyjąć zaślepkę ma mieś jakieś łożysko lub simmering?
no właśnie o tym oleju myślałem
a właśnie teraz sobie zdałem sprawę że przecież kopka kręci się w odwrotną stronę niż pedały. nie będzie to problem? czy może zębatka na wałku pedałów zazębia się w odwrotną stronę niż na wałku kopki? w literaturze o komarku na pedały natknąłem się też na sprzęgło jednokierunkowe...
kreci sie odwrotnie przez ten dodatkowy tryb. jak chcesz tak przerobic musisz zaslepic otwor po tym trybie lub go zaspawac w karterze. reszta podejdzie. wyjmiesz sobie zaslepke z kapy i to wsio.
no to cudownie
dzięki