04-03-2016, 00:21:54
Cześć.
Mam nadzieję, że i tutaj niektórzy zajmują się silnikami 4t ze świnoli, czy to 50, czy 125, czy jakiekolwiek inne. Ciekawi mnie, jak w nich regulowane jest ciśnienie oleju- o ile w ogóle jest takie coś? Montuję kompresor z ciężarówki, gdzie jest smarowanie ciśnieniowe wału, no i myślę dać pompę oleju z jakiegoś świnola 125, tylko ciekawi mnie regulacja ciśnienia, aby nie dać jego za dużo na wał. No i czym skutkuje zbyt wysokie ciśnienie oleju w układzie korbowym? Oczywiście własne koncepcje tego rozwiązania mile widziane.
Mam nadzieję, że i tutaj niektórzy zajmują się silnikami 4t ze świnoli, czy to 50, czy 125, czy jakiekolwiek inne. Ciekawi mnie, jak w nich regulowane jest ciśnienie oleju- o ile w ogóle jest takie coś? Montuję kompresor z ciężarówki, gdzie jest smarowanie ciśnieniowe wału, no i myślę dać pompę oleju z jakiegoś świnola 125, tylko ciekawi mnie regulacja ciśnienia, aby nie dać jego za dużo na wał. No i czym skutkuje zbyt wysokie ciśnienie oleju w układzie korbowym? Oczywiście własne koncepcje tego rozwiązania mile widziane.