Chlopcy Rometowcy - Forum Romeciarzy!

Pełna wersja: [Ogar 200] Spadek mocy
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Witam Panowie. W piątek zmieniałem oponę z tyłu i skróciłem kolanko wydechowe. Od tego czasu czasem czuć lekki spadek mocy, nie występuję on zawsze. Aczkolwiek w połowie zakresu obrotów ma coś w stylu turbo dziury, i po chwili jedzie normalnie. Kompresja jest, odpala normalnie, trzyma wolne obroty, ale jest odczuwalny lekki spadek mocy i zmieniła się reakcja na gaz w górnym zakresie obrotów. Możliwe że to objawy przytarcia? Ma jakiś wpływ na to to, że kolanko zostało ścięte pod lekkim kątem a nie prostopadle? Szukałem, ale odpowiedzi nie znalazłem. Gaźnik czysty, filtr powietrza również. Będę wdzięczny za pomoc Smile
Nie no bez przesady, to kolanko kąt pod którym skróciłeś kolanko nie może mieć tutaj nic do gadania :F A czemu miałby się przytrzeć? Jeśli oleju lejesz tyle ile trzeba do benzyny to nie miał prawa, szczególnie w sezonie niższych temperatur, tak jak teraz. Sprawdź czy masz dysze wkręcone, czy paliwo dobrze dochodzi, czy kranik czysty, jeśli masz filtr paliwa to czy nie zatkany, spróbuj na innej świecy, zajrzyj do zapłonu, przeczyść platynki, sprawdź czy Ci się nie przestawił. Kombinuj Tongue
coś się przytyka
Generalnie jest odblokowany, ale jeszcze kwestia zapłonu. W odblokowanych było jakoś od 1.6-2mm przed GMP a w blokowanych 1.4mm przed GMP, może to też mieć znaczenie?
przecież tylko chwilowe masz spadki mocy a nie całkowity.
No tak, z tym że zawsze w tym samym zakresie obrotów, więc wątpię że coś jest nie tak z układem paliwowym dlatego myślę o zapłonie.
A jednak układ paliwowy. Zmieniłeś tym (skróceniem kolanka) rezonans, więc w tym zakresie gdzie masz 'dziurę' wzrasta zapotrzebowanie na paliwo. Musisz metodą prób i błędów niestety regulować gaźnik jak również przerwę na świecy.
to przy klasycznym wydechu zachodzi zjawisko rezonansu? :F miałem wrażenie że tylko przy wydechu bulwowym
Wszędzie zachodzi jakiś rezonans, nawet w prostej rurze zakończonej zwężką. Wszystko zależne od częstotliwości, przekroju itp.
Będę działał z tym gaźnikiem, a co do zapłonu zostawić jak jest czy ustawić tak jak w odblokowanych silnikach?
Ustaw na około 1,8mm. Smile
Przekierowanie